Forum Lotharis

Porady. - Ork łowca

Abraham_Lincoln - 2010-11-13, 14:36
Temat postu: Ork łowca
Cześć,
Jakie cechy najlepiej rozwijać będąc orkiem - łowcą ?
Druga kwestia, lepiej nosić 2 bronie czy tylko jedna sztuka lecz za to z tarczą ?

Azareus - 2010-11-13, 14:41

Jeżeli to prawda co mówi Khere to sie poznęcam nad Tobą ;P

Tak, nosisz do 12 poziomu 2 pałki wymagające 31 siły a na 12 poziomie zakładasz tarczę z bonusem do hp. I tak aż do 20 poziomu gdzie znowu bierzesz pałki wymagajace 62 siły :D

KoniAK - 2010-11-13, 14:42

3 najwazniejsze dla Ciebie cechy to dwie klasowe, czyli zręczność i żywotność, oraz jedna nieklasowa do której masz spory bonus jako ork czyli siła. A reszta to tylko po to żeby założyć lepsze przedmioty i nic ponad to...

Co do broni to zależy na jakim poziomie, i jak rozwiajana postać. Docelowo to albo będziesz brał 2 jednoręczne bronie, albo 1 dwuręczna, ale nigdy broń+tarcza. A teraz pewnie bym Ci radził jednak 2xpałka szkoleniowa i trzymaj się tych pałek tak długo jak się da... Z doświadczeń i obserwacji wnioskuję że prócz okresu od 12 do 20 levla tarcza nie jest najlepszym rozwiązaniem...

Khhagrenaxx - 2010-11-13, 14:45

Cześć.

Zręczność i Żywotność! Dodatkowe punkty przeznaczaj w siłę (zarówno z przedmiotów magicznych jak i punktów które dostajesz co poziom, zawsze część - ale to później, w siłę można wpakować), noś 2 gnaty a potem, gdy będzie możliwość przezbrój się w dwuręczne bronie berserkera (poznasz je po tym, że wymagają dużo siły i zręczności).

Ogólnie właśnie broń berserkera powinna być dla Ciebie odnośnikiem ile siły powinieneś mieć, resztę punktów, które będą Ci zostawać przeznaczaj jak wspomniałem, w zręczność i żywotność (w tej kolejności).

To tak pi razy drzwi, jak załapiesz to sam będziesz widział czego Ci akurat w danej chwili najbardziej potrzeba i wypracujesz swoją strategię rozwoju postaci ;)

ed. wiedziałem, że ktoś mnie uprzedzi, bądź tu dobry ;p
edd. nie słuchaj Azareusa, walić tarczę, nie marnuj punktów na zwinkę ;P żartuję, to też opcja, ale ja bym nie mieszał bo potem nie będziesz mógł się od razu przesiąść na dwuraki :]

KoniAK - 2010-11-13, 14:57

I zaglądaj czasem na plac targowy... Tam możesz czasem kupić broń czy inne sprzęty taniej niż w dzielnicy kupieckiej...
Abraham_Lincoln - 2010-11-14, 20:39

Zwinność/Uniki mam całkowicie olać ?
Nie będę zbierał oklepu za bardzo ? :>

Spider4 - 2010-11-14, 20:55

Abraham_Lincoln, troszkę zwinności na starcie się przydaje, ale pozniej to strata pkt raczej zwłaszcza przy rasie z minusem... zręcznościowcy i tak będą mieli na Ciebie 95% a reszta ok 50% Dla łowcy później za uniki robi żywotność ;P
mef - 2010-11-15, 14:06

Bywało tak że ork łowca walcząc z orkiem łowcą wygrywał dla tego że miał 100 obrony więcej mimo mniejszych peżetów i dmg. ;P
Tak było na "średnim etapie"(ok 150lvl) gry z Garzzulem i Fujskiem... na tym samym etapie Żet się rozbijał ryckiem na łowcy. ;P

Oczywiście rozwijanie zwinności, to pomysł chybiony, ale wykorzystywanie jej z magii i profitu sprzężonego jest godne polecenia. Oczywiście w dalszej perspektywie przerzucić się na biżuterię dającą bonusy do siły.

Pozdrawiam.

romaro - 2010-11-15, 14:50

Abraham_Lincoln, ciśniesz zręczność pod sprzęt, siłę z magii i profitów pod broń dwuręczną berserkera a reszta w żywotność, żadna filozofia ;)

mef, sądzę, że w naszych walkach ważniejszy był fart niż te 100 obrony ;)

KoniAK - 2010-11-15, 15:11

mef, przerzucenie biżuterii na siłę mija się z celem... Bizuteria najlepiej się sprawdza w miejcu gdzie nie mamy bonusów, czyli w przypadku orka łowcy, najlepiej trzymać ją na zwince, w ilości potrzebnej do noszenia sprzętu...
mef - 2010-11-15, 15:21

romaro tak to sobie tłumacz. ;P

KoniAK Garzzul Khraakz nie takie rzeczy robił...i sobie radził. ;) A przerzucenie biżuterii na siłę jest b. ważne w wypadku umagiczniania sprzętu. Najlepsza zbroja (ta z wyższymi bonusami do ataku) wymaga ok. 180 zwinności i 120 wytrzymałości, to nie jest dużo.

21,5% +70 pkt do siły, to jednak jeszcze za mało. ;) Naszyjnik dający bonusy do siły i zwinności ma karę do zręczności ,a szata ma karę do żywotności, czyli wszystko się pięknie układa z łowcą, a pierścionki można zmieniać jak leci, chociażby 2 siłowe z kompleksowego.

Pozdrawiam.

Amerth - 2010-11-15, 15:27

Chociaż raz mogę się wypowiedzieć. Co nieco o łowcy wiem, bowiem troszkę już nim grywam. Ork, to typowy siłowiec (zresztą jak Ghrull, kiedyś Kraś). Jak sama nazwa wskazuje pakujesz w dmg. No.. ale wiadomo, że o reszte też trzeba zadbać. I tutaj przychodzą z pomocą błyskotki (czyt. biżuteria), która pakujemy w zwinke/wytrz i siłe (zw/wytrz pod eq oczywiście). Gdybyśmy bowiem dali all w siłe.. no to lipa z itemami :) Broń to na późniejszych poziomach berkowa. Taki mutancik wychodzi o wiele lepszy niż zwykły trafieniowo-żywkowy elf albo coś tego pokroju.

Co do "braku uników"..
Będą klasy które będą Cie ciupać, będą takie, które za chiny Cie nie pokonają. Wiadomo.
Ja swoim Krasiem na wojnach tłukłem równo (nawet miałem zakład z kumplem berkiem (Gorten), kto więcej przez całą erę zfraguje wrogów w wojnie) i o dziwo, wygrałem;p Musisz później sam wyczuć w którą stronę prowadzić tego Orka.

Wiem, że powtórzyłem to samo, co inni wcześniej pisali, ale jakoś chciałem wszystko napisać ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group