Forum Lotharis

Propozycje. - Niewierzącym znów pod górkę

Tsumoso - 2010-10-28, 09:34
Temat postu: Niewierzącym znów pod górkę
profit Areligijność na tle wyznań jest ... totalnie beznadziejny

postaram się wytłumaczyć to tak, że nawet tłuk zrozumie

założenie:
* wyznania są mniej więcej równe sobie siłą (analizowałem to i od biedy można powiedzieć, że tak jest - chociaż widać, że jedne są nieco słabsze a inne nieco mocniejsze)

####

postać A wyznanie A
postać B wyznanie B
postać X - areligijność ( 5% szans na 2-turowy okres w którym nie działają profity wynikające z wyznania )


####

walka A vs B
A dostaje 100% bonus z wyznania A
vs
B dostaje 100% bonus z wyznania B
OK

walka A vs X
A dostaje 90-95%* bonus z wyznania A
vs
X dostaje ... nic: 0% (już zostało odjęte z bonusu za wyznanie A)
FAIL

*90-95% bo ciężko by "proc " z areligijności trafił w wyznanie i ten bonus niwelował, jest to właśni około 5-10% CZASU działania efektów wyznań

W jeszcze większym uproszczeniu ( jak ktoś nie rozumie % ... :-P )
na 10 krótkich 20 turowych statystycznych walk 2 identycznych berserkerów: berserker wyznania A i bersereker X
w 9 walkach u bersa A zadziała wyznanie
w 1 walce u bersa X areligijność trafi w wyznanie A i jego efekt zostanie anulowany

w 9 walkach bers A jest "do przodu" w 1 walce szanse bersow sa takie same

#####

wnioski powinny się nasunąć same:
żeby areligijnośc miała JAKIKOLWIEK SENS i była podobnie lukratywną inwestycją musiałaby niwelować efekty wyznań 100% czasu - całą walkę totalnie wyłączając bonusy z wyznania drugiej osoby
( tzn JW na 100% :gun: :ralz: ... ;P )

P.S. mam jedno z 7 wyznań na oku dla mojej postaci, tak tylko wytykam wam totalną gafę ;P

Azareus - 2010-10-28, 09:42

Te, Tsu a brałes pod uwagę ze te wyznania podobnie jak profity klasowe na pierwszym poziomie są raczej słabe? (2-5% na wejście... przypomnę sobie walkę palek vs palek gdzie 5% potrafiło wejść na 100tur od 0 do 5-8 razy) Więc na pierwszym poziomie za dużo to nie zrobi.

A z areligijnością się zgodzę, nikła jest szansa że się nią trafi na czyjś skill, chyba ze to jest tak zrobione, że np: od tury numer 10 wjedzie i np: jak przeciwnikowi w turze 130 wejdzie pierwszy raz profit z religi to mu go zniweluje :P

Tsumoso - 2010-10-28, 09:47

wszystko brałem pod uwagę

nawet to, że profity z wyznania mogłby mieć jeden jak i 7 czy więcej poziomów - to nic nie zmienia

oczywista gafa to oczywista gafa

Spider4 - 2010-10-28, 09:56

Pomijając już fakt, że areligijność ssie, chociaż domyślam się, że jak z profitami reszta będzie miała po 16% a on ok 24% na wejście jest jakaś szansa, przeczytania działań poszczególnych wyznań na wyższych lvl niż 1?

EDIT:
zakładając, że działa jak reszta, czyli co poziom dostaje połowę pierwszego lvl:
1- 5%
2 - 7,5%
3 - 10%
4 - 12,5%
5 - 15%
6 - 17,5%
7 - 20%
Szału nie ma, na 7 lvl 20% szansy, ze zadziała na 4 rundy

W takim wypadku Kult Sirioni też ssie
1 - 2%
2 - 3%
3 - 4%
4 - 5%
5 - 6%
6 - 7%
7 - 8%
na zadanie obrażeń jednorazowych o mocy 100 (na 7 ok 1x400 liczac po wzorze)

W tym samym czasie Kult Rexel
1- 5%
2 - 7,5%
3 - 10%
4 - 12,5%
5 - 15%
6 - 17,5%
7 - 20%
na zadanie 2x50 obrażeń (właściwie 4x200 licząc po wzorze z poprzednich)


EDIT2:
do tej pory wszystkie profity czasowe działały na 7 lvl na 4 rundy a co lvl dostawały 50% pierwszego lvl


EDIT3: Teoretyczne działanie wyznań na poziomach 1-7
Kult Eli-ghana
1- 5% na maksymalne obrazenia przez 2 tury
2 - 7,5% na maksymalne obrazenia przez 2 tury
3 - 10% na maksymalne obrazenia przez 2 tury
4 - 12,5% na maksymalne obrazenia przez 3 tury
5 - 15% na maksymalne obrazenia przez 3 tury
6 - 17,5% na maksymalne obrazenia przez 3 tury
7 - 20% na maksymalne obrazenia przez 4 tury


Kult Rah′aliela
1- 5% na minimalne obrazenia przez 2 tury
2 - 7,5% na minimalne obrazenia przez 2 tury
3 - 10% na minimalne obrazenia przez 2 tury
4 - 12,5% na minimalne obrazenia przez 3 tury
5 - 15% na minimalne obrazenia przez 3 tury
6 - 17,5% na minimalne obrazenia przez 3 tury
7 - 20% na minimalne obrazenia przez 4 tury

Kult Sirioni
1 - 2% na obrazenia o mocy 100
2 - 3% o mocy 150
3 - 4% o mocy 200
4 - 5% o mocy 250
5 - 6% o mocy 300
6 - 7% o mocy 350
7 - 8% o mocy 400

Kult Rexel
1- 5% na 2x50
2 - 7,5% na 2x75
3 - 10% na 2x100
4 - 12,5% na 3x125
5 - 15% na 3x 150
6 - 17,5% na 3x 175
7 - 20% na 4x 200 dmg

Kult Pani
1- 5% 50hp x2
2 - 7,5% 75hp x2
3 - 10% 100hp x2
4 - 12,5% 125hp x3
5 - 15% 150hp x3
6 - 17,5% 175hp x3
7 - 20% 200hp x4

Kult Aldaore
1- 5% atak przeciwnika mniejszy o 5% na 2 tury
2 - 7,5% o 7,5% na 2
3 - 10% o 10% na 2
4 - 12,5% o 12,5% na 3
5 - 15% o 15% na 3
6 - 17,5% o 17,5% na 3
7 - 20% o 20% na 4 tury

Kult Firglurtha
1- 5% uniki przeciwnika mniejsze o 5% na 2 tury
2 - 7,5% o 7,5% na 2
3 - 10% o 10% na 2
4 - 12,5% o 12,5% na 3
5 - 15% o 15% na 3
6 - 17,5% o 17,5% na 3
7 - 20% o 20% na 4 tury

Areligijność
1- 5% na 2 turowy okres ochronny
2 - 7,5% na 2 tury
3 - 10% na 2 tury
4 - 12,5% na 3 tury
5 - 15% na 3 tury
6 - 17,5% na 3 tury
7 - 20% na 4 tury

Tsumoso - 2010-10-28, 10:21

Spider4, to nie wnosi nic do tematu - theorycrafting i gdybanie o pozostałych profkach nie są nam tu teraz w ogóle potrzebne

EDIT:
P.S. Areligijność =/= Ateizm :)

Bolivar - 2010-10-28, 10:37

Wybierz inny profit.
Spider4 - 2010-10-28, 10:40

Apropo... testowaliście te wyznania? Bo mam małe przypuszczenie, ze w GU areligijnosc będzie tez wpływać na naszych czyli blokować swoim ich wyznania ;P

PS.
Areligijność mimo, że w teorii działa na 4 z 5 tur jako jedyna jest nieprzydatna w PvM, tylko do PvP

Tsumoso - 2010-10-28, 10:55

Bolivar napisał/a:
Wybierz inny profit.

->
Cytat:
P.S. mam jedno z 7 wyznań na oku dla mojej postaci, tak tylko wytykam wam totalną gafę ;P


znowuż jak za starych czasów nawet jak działam przeciwko sobie (bo syfiasta areligijność da mi tylko przewagę w walce z tymi co to wybiorą skoro ja jej nie biorę) i uczciwie chce pomóc - spotykam się z niekonstruktywnym postem - od zawszej tej samej linii politycznej: umniejszyć bugom, zlekceważyć, wkopnąć pod dywan + "bo to robota jest przeokropna" (zaręczam, że robota mniejsza niż pisanie bezsensownych postów: od biedy można prowizorycznie dać dwie wartości 100% i byłoby ok).

Po co jest ten dział skoro zawsze te same osoby piszą dokładnie to samo - zamiast (dla odmiany) coś sensownego?

Liczę więc (jak za starych czasów) na tradycyjny konstruktywny post Phila albo kogoś pokroju Phila. :)

Tsumoso - 2010-10-28, 10:58

Spider4 napisał/a:
Apropo... testowaliście te wyznania? Bo mam małe przypuszczenie, ze w GU areligijnosc będzie tez wpływać na naszych czyli blokować swoim ich wyznania ;P

PS.
Areligijność mimo, że w teorii działa na 4 z 5 tur jako jedyna jest nieprzydatna w PvM, tylko do PvP


oooo, dwie istotne rzeczy poruszyłeś nad którymi jeszcze się nie zastanwiłem, dzięki :)
1. trzeba przetetsować
2. rzeczywiście, wtedy ten profit jest jeszcze słabszy, nawet gdyby zrobić, że działą 100% czasu - jeśli nic w PvM(PvE) nie daje to też spory minus (może nieco mniejszy gdy te niektóre postrachy i potworki będą mieć jakieś skille)

Bolivar - 2010-10-28, 11:04

Tsumoso nie będę się czepiał - właściwie nie ma nic wspólnego z aktualnymi zmianami i szczerze starałem się jak najmniej w nie mieszać. Po prostu w planie miałem zagrać sobie w tej erze. Jeżeli jakiś profit jest słabszy to oznacza, że należy wybrać inny. To, że nie (nazwijmy to delikatnie) nie przepadasz za mną nie interesuje mnie i tyle.

Spider zgłosił prawdopodobny błąd i to zostanie przez chłopaków sprawdzone.

KoniAK - 2010-10-28, 11:19

A teraz spokój chłopcy, by nie użyć dosadniejszego określenia związanego z szachami...

Powiem tak, zarówno Tsu ma częściowo rację jak i Boli. Jeśli jakiś profit jest wyraźnie słabszy to powinien zostać poprawiony, z drugiej strony nikt nie nakazuje brać słabego profitu więc to od decyzji gracza zalezy czy chce mieć pod górkę czy nie... Jest coś takiego jak wolna wola i własny rozum... Jak ludzie będą uważać że Antyreligijnośc jest do niczego to nie będą jej brać... Proste ja 2 metry drutu w kieszeni więc po co się spinać... Roxluźniać poślady ale już... ;P

Bolivar - 2010-10-28, 11:24

KoniAK, to tak jak w życiu - ateiści zawsze dostają po czterech literach ;-)

[add]
Polecam do przeczytania (trochę offtopując):
http://groups.google.pl/g...a72368e380b365#

mef - 2010-10-28, 11:46

Po czterech literach, to dostają zawsze ci co występują z krzyżem na piersi... ;P
(vide Toruń czy inny Grunwald)

To tak z innej beczki: Jakie jest założenie "klimatyczne" areligijności? Nie wyznawanie żadnego seavrańskiego kultu, czy wręcz występowanie przeciw tym kultom?
Na chłopski rozum, gdy te "moce" są dawane od boga, to i jakiś bóg musiałby dawać moc tym tam areligijnym... chyba, że to się robią x-meni odporni na "magię".


Co do mechaniki, to podzielam zdanie Tsumoso. Profit jest naprawdę słaby i pojawia się kolejna "nieścisłość", gdy możemy pogłębiać swoją wiarę w danego boga (rozwój profitu), to jak można pogłębiać niewiarę?
Moja nic niewnosząca propozycja, to jednopoziomowy profit droższy(w tury i pieniądze), ale blokujący efekty wyznań na całą walkę albo 10%/na poziom profitu na zablokowanie wyznania przeciwnika -
<<Symulacja>> w danej turze ma wyskoczyć przeciwnikowi profit za religię -> sprawdza z naszą areligijnością - udało się/nie udało się -> blokuje profit przeciwnika/ nie blokuje profitu przeciwnika.

;P

Pozdrawiam.

Spider4 - 2010-10-28, 11:50

mef, z tego co pisał Phil zakładamy, że jest jeden panteon... wierzysz w niego zawsze, ale późno wybierasz bo staje się niejako twoim patronem, któremu poświęcasz życie. a Areligijność ... zakładam, że zawsze miałeś gdzieś bogów... wierzysz bo wszyscy wierzą, ale odrzucasz mozliwosc ich ingerencji... wolisz chlac w karczmie niz dawac na swiatynie. Nastepne lvl pokazuja jak coraz bardziej masz ich w rzyci...
Phil - 2010-10-28, 11:56

Cytat:
Apropo... testowaliście te wyznania? Bo mam małe przypuszczenie, ze w GU areligijnosc będzie tez wpływać na naszych czyli blokować swoim ich wyznania ;P


Nie blokuje. Działa tylko na wyznania przeciwników.

Cytat:
PS.
Areligijność mimo, że w teorii działa na 4 z 5 tur jako jedyna jest nieprzydatna w PvM, tylko do PvP


Tak, to prawda. Na razie. A z czasem może się okazać OGROMNIE przydatne w PvP. Ale o tym więcej napiszę za chwilę.

Cytat:
1. trzeba przetetsować


Dla pewności przed chwilą to zrobiłem ;-)

Dobra to teraz do rzeczy.
Tsumoso: masz absolutną rację, areligijność w obecnej postaci jest profitem o nikłej przydatności. Pojawiła się w tej chwili głównie po to by jak przystało na grę RPG była alternatywa dla wyznań i możliwie duży wybór dla gracza.
Nie ona jedna jest profitem, który może na tle pozostałych wypadać blado jeśli rozmawiamy o nowo wprowadzonych (przynajmniej 1-2 z 5 w cechu weteranów też mogą się okazać mało interesujące w obecnej postaci przy obecnie istniejących trybach walki). Zdaję sobie z tego sprawę i nie spocząłem na laurach w tej kwestii.

Prace nad profitami będą się toczyć. Po pierwsze, przed erą właściwą czeka je jeszcze kilka drobnych zmian w celu lepszego zrównoważenia. Po drugie, jak wspominałem już gdzieś wcześniej, na kolejną erę zaplanowana jest gruntowna modernizacja sprzętu a co za tym idzie konieczne będzie też przeanalizowanie profitów by dopasować je do nowego sprzętu. Po trzecie, OBECNIE niektóre profity mogą się wydawać słabe, ale... to jeszcze nie jest nasze ostatnie słowo.

I teraz hipotetycznie: w przyszłości te profity mogą się okazać bardzo skutecznymi buffami w walkach grupowych - PvP. Weźmy pod uwagę możliwość wprowadzenia walk wojennych w grupach. W jednej jest postać z areligijnością, w drugiej sami wyznawcy różnych kultów. I nagle szala zwycięstwa może się przechylić na stronę grupy z mało przydatną areligijnością - bo zablokuje częściowo efekty wyznań WSZYSTKICH przeciwników, podczas gdy efekty towarzyszy będą normalnie działać.

Pewne z wprowadzonych profitów są tylko pierwszym krokiem, po których nastąpią w przyszłości kolejne.

EDIT: poprawki drobnych przejęzyczeń i literówek

Phil - 2010-10-28, 11:58

Cytat:
pojawia się kolejna "nieścisłość", gdy możemy pogłębiać swoją wiarę w danego boga (rozwój profitu), to jak można pogłębiać niewiarę?


Owszem, można. Kolejne przemyślenia, nowe wnioski, które utwierdzają Cię w Twoich przekonaniach, co można porównać do rozwijania profitu na wyższe poziomy. Jedyną nieścisłością można uznać fakt, że areligijności uczysz się w świątyni.

KoniAK - 2010-10-28, 11:58

Ja właśnie staram się sobie to wyobrazić jak by to wyglądało i dochodzę do wniosku że jest to kompletnie nielogiczne i oznaczało by że osoba która to posiada jest albo idiotą, albo opóźnionym w rozwoju...

Wyobraźmy sobie sytuację... Żyjemy w świecie, gdzie bogowie czasami aktywnie odziałują na rzeczywistość. Widzimy że ktoś dostaje coś w rodzaju łaski boskiej, w postaci jakiegoś błogosławieństwa. Ale my jesteśmy areligijni i my nic nie dostajemy, ale ich pomocne błogosławieństwa trafiają nas, więc zastanawiamy się a może bogowie istnieją i areligijność jest błędem... Ale wtedy wchodzi do gry element naszej głupoty/opóźnienia umysłowego który powoduje że jednak stwierdzamy że to że dostaliśmy piorunem w łeb przy walce z 10 różnymi przeciwnikami to czysty przypadek, oraz to że umierający przeciwnik nagle wstaje i nas ubija to też czysty przypadek...

Nie ma to jak być areligijnym... :D

Tsumoso - 2010-10-28, 12:04

O, dzięki za odpowiedź.

Phil napisał/a:
I teraz hipotetycznie: w przyszłości te profity mogą się okazać bardzo skutecznymi buffami w walkach grupowych - PvP. Weźmy pod uwagę możliwość wprowadzenia walk wojennych w grupach. W jednej jest postać z areligijnością, w drugiej sami wyznawcy różnych kultów. I nagle szala zwycięstwa może się przechylić na stronę grupy z mało przydatną areligijnością - bo zablokuje częściowo efekty wyznań WSZYSTKICH przeciwników, podczas gdy efekty towarzyszy będą normalnie działać.

A to ciekawy aspekt, tego jeszcze nie braliśmy pod uwagę.

KoniAK - 2010-10-28, 12:04

Add:

Ja bym nazwę areligijności zmienił na wielobóstwo, na zasadzie że my wierzymy i wyznajemy wszystie i jak atakuje nas ktoś kto wyznaje jakieś bóstwo to ten bóg wstrzymuje się przed pomocą bo nie chce działąć przeciwko swojemu wyznawcy, jak i nie chce rozgniewać reszty panteonu...

Tu od razu nasuwa się pytanie, czy w walce 2 osób gdzie obie wyznają tego samego boga, oba wyznania nie powinny się wzajemnie niwelować?

Spider4 - 2010-10-28, 12:10

O ile pamiętam walki grupowe polegały na wybraniu przeciwników i walce (zmianie przeciwnika jeśli poprzedni padł) aż jedna z grup nie polegnie...Areligijność działa na wszystkich czy tylko tego z którym walczy areligijny? Jeśli na wszystkich to rozumiem, że część profitów jest lepsza w grupach bo wszystkim przeciwnikom zmniejsze obrażenia (Rah′aliela), wszystkim zmniejszę atak (Aldaore), wszystkim zmniejsze uniki (Firglurtha) i wszystkim zabiore profity (areligijnosc) a reszta.... sobie rzepkę skrobie bo bufuje/leczy siebie lub zadaje ciosy swojemu przeciwnikowi?
mef - 2010-10-28, 12:15

Phil napisał/a:
I teraz hipotetycznie: w przyszłości te profity mogą się okazać bardzo skutecznymi buffami w walkach grupowych - PvP. Weźmy pod uwagę możliwość wprowadzenia walk wojennych w grupach. W jednej jest postać z areligijnością, w drugiej sami wyznawcy różnych kultów. I nagle szala zwycięstwa może się przechylić na stronę grupy z mało przydatną areligijnością - bo zablokuje częściowo efekty wyznań WSZYSTKICH przeciwników, podczas gdy efekty towarzyszy będą normalnie działać.

Racja... :D

Phil napisał/a:
Owszem, można. Kolejne przemyślenia, nowe wnioski, które utwierdzają Cię w Twoich przekonaniach, co można porównać do rozwijania profitu na wyższe poziomy. Jedyną nieścisłością można uznać fakt, że areligijności uczysz się w świątyni.

To mnie nie przekonuje, KoniAK wyjaśnił co i jak. ;)

KoniAK napisał/a:
Ja bym nazwę areligijności zmienił na wielobóstwo, na zasadzie że my wierzymy i wyznajemy wszystie i jak atakuje nas ktoś kto wyznaje jakieś bóstwo to ten bóg wstrzymuje się przed pomocą bo nie chce działąć przeciwko swojemu wyznawcy, jak i nie chce rozgniewać reszty panteonu...

Good point. Zamiast faworyzować jednego, przymila się do wszystkich. Zasadniczo, gdy się nie chce szerzyć kultu jakiegoś boga, to nie trzeba się uczyć tego profitu. (Nie zyskujesz mocy, ale oszczędzasz tury i złoto.) ;)

KoniAK napisał/a:
Tu od razu nasuwa się pytanie, czy w walce 2 osób gdzie obie wyznają tego samego boga, oba wyznania nie powinny się wzajemnie niwelować?

No co ty? Greckiej mitologii nie znasz... ;P Najlepsza zabawa bogów, gdy się ich wyznawcy zarzynają. Chyba, że wziąć pod uwagę klimatyczne opisy bóstw...kiedy można je przeczytać? ;P

Pytanie: Jak działają profity obrażeniowe? Tak jak dodatkowe ataki mnicha (50/50 pż/pp) czy (przerażająca wizja) tak jak zatruty oręż?

Pozdrawiam.

Spider4 - 2010-10-28, 12:19

ewentualnie jeszcze ciekawszy motyw gdyby zadawanie obrazen dzialalo tez na WSZYSTKICH jak areligijnosc... czytaj GU dobierane tak: 1x areligijny, 2x dmg, 1x decrease atak/uniki
KoniAK - 2010-10-28, 12:24

mef napisał/a:
KoniAK napisał/a:
Ja bym nazwę areligijności zmienił na wielobóstwo, na zasadzie że my wierzymy i wyznajemy wszystie i jak atakuje nas ktoś kto wyznaje jakieś bóstwo to ten bóg wstrzymuje się przed pomocą bo nie chce działąć przeciwko swojemu wyznawcy, jak i nie chce rozgniewać reszty panteonu...

Good point. Zamiast faworyzować jednego, przymila się do wszystkich. Zasadniczo, gdy się nie chce szerzyć kultu jakiegoś boga, to nie trzeba się uczyć tego profitu. (Nie zyskujesz mocy, ale oszczędzasz tury i złoto.) ;)


Dokładnie. Areligijnym jest osoba która w ogóle nie bierze żadnych wyznań, wielobóstwo lepiej pasuje do tego co tu okreslono areligijnością...

mef napisał/a:
KoniAK napisał/a:
Tu od razu nasuwa się pytanie, czy w walce 2 osób gdzie obie wyznają tego samego boga, oba wyznania nie powinny się wzajemnie niwelować?

No co ty? Greckiej mitologii nie znasz... ;P Najlepsza zabawa bogów, gdy się ich wyznawcy zarzynają. Chyba, że wziąć pod uwagę klimatyczne opisy bóstw...kiedy można je przeczytać? ;P


Też o tym myślałem ale pomyślałem też o bogach z świata dysku gdzie raczej zależało im na posiadaniu jak najwięcej wyznawców aby miec jak największą moć, więc walki wewnątrz religijne nie leżą w ich interesie...

Phil - 2010-10-28, 12:29

Cytat:
Ja bym nazwę areligijności zmienił na wielobóstwo, na zasadzie że my wierzymy i wyznajemy wszystie i jak atakuje nas ktoś kto wyznaje jakieś bóstwo to ten bóg wstrzymuje się przed pomocą bo nie chce działąć przeciwko swojemu wyznawcy, jak i nie chce rozgniewać reszty panteonu...


Przyznam, że ten i poprzedni to przemawiające argumenty, ale nawet jeśli ktoś widzi różne efekty w walce z przeciwnikiem, można uznać jego podejście za naukowe: to, że czegoś nie rozumiem, nie znaczy, że jest pochodzenia boskiego. Magię zaś może traktować jako niezbadaną jeszcze siłę natury. Poza tym wolę zachować swobodę wyboru dla gracza w aspekcie RPG.

Cytat:
Tu od razu nasuwa się pytanie, czy w walce 2 osób gdzie obie wyznają tego samego boga, oba wyznania nie powinny się wzajemnie niwelować?


Niekoniecznie. Bóstwo może obdarzać swoją łaską jedną i drugą stronę, nie wnikając w powody ich konfliktu ze sobą.

Cytat:
O ile pamiętam walki grupowe polegały na wybraniu przeciwników i walce (zmianie przeciwnika jeśli poprzedni padł) aż jedna z grup nie polegnie...Areligijność działa na wszystkich czy tylko tego z którym walczy areligijny? Jeśli na wszystkich to rozumiem, że część profitów jest lepsza w grupach bo wszystkim przeciwnikom zmniejsze obrażenia (Rah′aliela), wszystkim zmniejszę atak (Aldaore), wszystkim zmniejsze uniki (Firglurtha) i wszystkim zabiore profity (areligijnosc) a reszta.... sobie rzepkę skrobie bo bufuje/leczy siebie lub zadaje ciosy swojemu przeciwnikowi?


To już kwestia ustawienia tych profitów w odpowiedni sposób, jaki uznamy za stosowny dla każdego z nich z osobna.

Cytat:
Chyba, że wziąć pod uwagę klimatyczne opisy bóstw...kiedy można je przeczytać? ;P


Wprowadziliśmy do gry krótkie opisy w formie ksiąg. ;-)

Cytat:
Pytanie: Jak działają profity obrażeniowe?


Zależy od profitu. Nie chcę teraz odkrywać zbyt wiele ;-)

Haspen - 2010-10-28, 16:13

A ja tam i tak wezmę areligijność.

Nie będą tu kazać staremu kraskowi jakiś elfów wyznawać, o ;P

Dragons Tooth - 2010-10-29, 16:59

Wiecie, według mnie w dzisiejszych czasach brakuje ludzi z moim nastawieniem: Mam to wszystko w dupie ;P Wezmę sobie profit odpowiadający klimatowi mojej postaci i z... ładniejszym znaczkiem. Tako też polecam zrobić każdemu ;P
Phil - 2010-10-29, 17:30

Cytat:
Wiecie, według mnie w dzisiejszych czasach brakuje ludzi z moim nastawieniem: Mam to wszystko w dupie ;P Wezmę sobie profit odpowiadający klimatowi mojej postaci i z... ładniejszym znaczkiem. Tako też polecam zrobić każdemu


Dlatego dążę do tego by decyzji gracz nie musiał opierać wyłącznie na opłacalności swojego wyboru, ale też na tym co mu się podoba w kategoriach fabularnych.

Caus - 2010-10-31, 02:51

Ja mam question :D

Czy jak wezmę profit z obnizeniem dmg/unikow i innych syfow i walcze 1vsG, opcjonalnie GvsG, dziala on na all przeciwnikow, czy tylko ten ktorego wybralem - bo dalej nie zostalo to wyjasnione.

Co do klimatycznej areligijności - postawił bym bardziej na klimatycznego upadłego Boga/anty-Boga, który ma konflikt ze wszystkimi innymi i puszcza barierę ochronną na tych którzy nie wtrącają się w religie.

A i jeszcze jedno - czy są jakieś konflikty na linii Bogów, że Bóg A, nie lubi Boga B, a Bóg B nie lubi Boga C itd - wtedy np kiedy walczy się przeciwko wyznawcy Boga-koflikciarza, profit by siadał z mocą 1.25x albo 1.5x?
To jaki Bóg nie lubi którego było by losowane w momencie rozpoczęcia ery i nie podane nigdzie oficjalnie do informacji, tak żeby nie było ustawiania Bogów :) No i co erę przez to ofc nowe zwady :D

Spider4 - 2010-10-31, 10:49

Caus, pytałem i było już wyjaśnione, że zadziała tak jak Team uzna za stosowne ;P

A ja zapomniałem zapytać czy sprawdzaliście jak areligijność wpływa na zwykłe umiejętności? Blokuje wsio jak leci czy tylko wyznania?

Phil - 2010-10-31, 11:00

Tylko wyznania.
Fayl - 2010-10-31, 12:11

Ale jakby się okazało że jest tak strasznie słaba, to teoretycznie dałoby się łatwo to zmienić. ;)
Atresia - 2010-11-04, 15:13

KoniAK napisał/a:
Ja właśnie staram się sobie to wyobrazić jak by to wyglądało i dochodzę do wniosku że jest to kompletnie nielogiczne i oznaczało by że osoba która to posiada jest albo idiotą, albo opóźnionym w rozwoju...

Wyobraźmy sobie sytuację... Żyjemy w świecie, gdzie bogowie czasami aktywnie odziałują na rzeczywistość. Widzimy że ktoś dostaje coś w rodzaju łaski boskiej, w postaci jakiegoś błogosławieństwa. Ale my jesteśmy areligijni i my nic nie dostajemy, ale ich pomocne błogosławieństwa trafiają nas, więc zastanawiamy się a może bogowie istnieją i areligijność jest błędem... Ale wtedy wchodzi do gry element naszej głupoty/opóźnienia umysłowego który powoduje że jednak stwierdzamy że to że dostaliśmy piorunem w łeb przy walce z 10 różnymi przeciwnikami to czysty przypadek, oraz to że umierający przeciwnik nagle wstaje i nas ubija to też czysty przypadek...

Nie ma to jak być areligijnym... :D


Widzę tutaj naprawdę spore niezrozumienie tematu... Kto Ci powiedział, że bycie areligijnym to być ateistą?... :p

KoniAK - 2010-11-04, 20:00

Atresia, Jeśli nie zauważyłeś to ta dyskusja się skończyła w chwili gdy Team stwierdził że nazwy i tak nie zmieni, więc nie wiem po co wskrzeszasz tematy stare...
Tsumoso - 2010-11-04, 20:35

ktoś coś burknął o jakiś 45% związanych z tym profitem - ja jeszcze nie zdążyłem pooglądać bo akurat przerwa techniczna ;P
Azareus - 2010-11-04, 20:37

No jest 45%. Może to nei to samo co 40 i 50 ale to nadal 45% :D
Atresia - 2010-11-04, 20:37

No on miał 5% na wejście, ale, jak widać - 'troszkę' go ulepszyli. :D Teraz jest mega. :D
KoniAK - 2010-11-04, 20:37

Jeśli to ma 7 poziomów profitu jak inne to dobije do 75% na wyłączenie wyznania przeciwnikowi...
Spider4 - 2010-11-04, 20:40

A ja mam małą sugestię, bo dwa profity bijące (z taką samą mocą 1x100 i 2x50) są troszkę bez sensu, zwłaszcza, że w teorii ten rozłożony na tury częściej włazi (ergo jest mocniejszy przy takiej samej sile hitu)... nie ciekawiej byłoby dać profit w stylu "wola walki" cos dla naszych berków, np na 1 lvl 1-2% szansy przy śmierci, że powstaniemy z 10-20%hp dajmy na to
Tsumoso - 2010-11-04, 20:40

to oznacza nic innego, że nadal jest generalnie słaby - może już tylko nie tak tragicznie ;)
Spider4 - 2010-11-04, 20:49

Tsumoso, to zależy, w pvp przy 1vs1 pozwala grać na starych zasadach, w pvp grupowym jeśli phil pisał prawdę i działa na całą druzynę przeciwnika to daje sporą przewagę jesli przeciwnik nie ma areligijnego... 45% i 2 tury to i tak prawie cała walka na 1 lvl zdaje się... ale to w pvp.... w pve nie daje nic... dobre tylko dla złośników chcących napsuć build zaprojektowany pod dwie umiejetnosci (klasowa i wyznaniowa)
Tsumoso - 2010-11-04, 20:50

aa teraz pooglądałem i widzę, że to 45% i na 2 rundy, no to już prawie całą walkę - więc profit już dorównuje prawie innym... o kurde nie sądziłem, że coś poprawicie ;P
Spider4 - 2010-11-04, 20:53

Tsumoso, mówię, dalej smutno, że to tylko w pvp ma zastosowania... raczej mało kto to weźmie... chyba, że team na szybko nauczy postrachy i co lepsze grupy paru wyznań ;P
Phil - 2010-11-04, 21:09

Spider4, na razie nic nie daje.

Cytat:
że team na szybko nauczy postrachy


Na razie zdecydowana większość postrachów ma swoje własne profity. Wyznań jeszcze nie posiadają, ale nic nie stoi na przeszkodzie by w przyszłości się ten stan rzeczy zmienił.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group