|
Forum Lotharis
|
|
Propozycje. - Propozycja nowych profitów
Drakki - 2010-06-27, 00:54 Temat postu: Propozycja nowych profitów No to zaczynamy:
Berserker: ( ciężko coś wymyślić z def profitów dla typowo off klasy )
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Paladyn:
X% szans na zadanie dodatkowego ciosu o sile Y% zwykłego dmg
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
Barbarzyńca:
X% szans na wyleczenie Y% HP
X% szans na miażdżący cios podowujący krwawienie o Y% dmg na Z rund
?owca:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Rycerz:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Najemnik:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% szans na zadanie dodatkowego ciosu o sile Y% zwykłego dmg
Szermierz:
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
X% na zredukowanie obrazen o Y%
Gwardzista:
zwiększenie ilości punktów pancerza o X% i +Y% do ochrony
X% szans na celny cios podowujący krwawienie o Y% dmg na Z rund
Strażnik:
X% szans na zadanie dodatkowego ciosu o sile Y% zwykłego dmg
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
Mnich:
X% na zredukowanie obrazen o Y%
X% szans na zadanie maksymalnych obrażeń
A to już osobno:
Tarcza:: X% szans na sparowanie ciosu ( 1-5% zwykły sklep, 7% kompleks )
Gdyby każda klasa miała po 6 profitów byłoby dobrze zrobić podział na off i def profy. Wtedy do wyboru byłyby 2 profity : jeden off i jeden def tak aby nie było postaci np: z regenem pancka i hp.
Fayl - 2010-06-27, 09:09
Będą nowe.
Stolarz - 2010-06-27, 09:15
Moim zdaniem ten pomysł nic nie wniesie do rozgrywki. Większość z tych profitów to po prostu profity przeniesione z innych klas. Przez takie profit zróżnicowanie klas mogłoby się jeszcze zmniejszyć.
Zamiast takiego rozwiązania może lepiej by było wzmocnić profity dla wytrzymkowców (zwłaszcza dla gwardzistów i strażaków)? Nie wiem jak na s1 ale na retro strażnik to już wymarły gatunek., gwardzistów jest 2 którzy trzymają poziom. W poprzedniej erze było podobnie.
Drakki - 2010-06-27, 09:25
Stolarz, a przeczytałeś dwa ostatnie zdania mojego postu
Myślisz jak są zrobione aktualne profity tylko zmienione są proporcje w % i inna nazwa.
Gdybyś miał do wyboru 1 off i 1 def profit byłoby wieksze zróżnicowanie postaci.
Wtedy byłoby 9 kombinacji a nie 3 ...
Phil - 2010-06-27, 10:42
A ja powiem coś więcej niż Fayl... będą całkiem nowe ;-)
Rauko - 2010-06-27, 16:09
Wow.... Tylko pytanie kiedy:P Albo lepiej nie pytać, w aionie źle się to skończyło:P "soon" trwające pół roku.
Phil - 2010-06-27, 16:59
W pod koniec października, wraz ze startem nowej ery.
Bolivar - 2010-06-27, 17:26
Wszystkie duże nowości są wprowadzone z restartem ery. Tak nowa tradycja ;-)
Stolarz - 2010-06-27, 22:59
Drakki napisał/a: | Stolarz, a przeczytałeś dwa ostatnie zdania mojego postu
Myślisz jak są zrobione aktualne profity tylko zmienione są proporcje w % i inna nazwa.
Gdybyś miał do wyboru 1 off i 1 def profit byłoby wieksze zróżnicowanie postaci.
Wtedy byłoby 9 kombinacji a nie 3 ... |
Tak przeczytałem cały twój post. I stwierdzam że według twojego pomysłu to praktycznie każda klasa może mieć te same profity klasowe co inne klasy. W takim razie gdzie tu różnorodność?
1 profit do off i 1 do deff? Dlaczego np. berserker ma posiadać profit klasowy do deffa?
Przecież profit klasowy to jest profit mówiący o charakterystyce postaci, a berserker w założeniu jest wybitne ofensywny.
Jeśli profity mają być zupełnie nowe to nie mam nic przeciwko. Byle by były stworzone z głową.
Azdrubal - 2010-06-29, 11:43
Po przeczytaniu postów Phila, to moim zdaniem Stolarz i Drakki kłócą się jak dwóch łysych o grzebień. Będą nowe profity, czyli nie ma sensu debatować nad możliwością mieszania w starych śmieciach
Rylek - 2010-06-30, 07:05
jeno ze zaceli sie wykloac przed wiescia o nowych profitach tak wiec gdzie ten grzebien..
Phil
uchylisz rabka tajemnicy o nowych profitach? (procz tego ze beda )
Jehran - 2010-06-30, 09:36
Lepiej nie bo znowu będzie kłótnia czemu takie a nie inne
Rauko - 2010-06-30, 09:37
kłótnie będą już taka polska natura. Niestety.
Phil - 2010-06-30, 10:24
Nowe profity będą niespodzianką, więc nie zdradzę nic ponadto, iż stworzono je z myślą o etapie gry na którym nie było już niczego do rozwijania z obecnie istniejących.
Więcej informacji na temat październikowej aktualizacji będziemy udzielać poprzez serię krótkich artykułów mających pobudzić apetyt na nową erę ;-) A te zaczną się już niedługo i każdy z nich będzie traktował o innej z zaplanowanych nowości.
Emilka - 2010-07-03, 11:16
A czy będzie możliwość rozwijania profitów poza 7 level (czy będą artefakty o których mowa jest w grze a nikt ich nigdy nie widział)?
Fayl - 2010-07-03, 12:08
Jest i są.
|
|