|
Forum Lotharis
|
|
Propozycje. - Plac Chwały
Kudlaty - 2009-04-08, 19:19 Temat postu: Plac Chwały A gdyby tak wprowadzić Plac Chwały? Taka dodatkowa zakładka w Bramach miasta.
Po każdej erze pojawiały by się tam nowe imiona graczy którzy w momencie zakończenia ery byliby na pierwszych 3 miejscach w rankingu najpotężniejszych np coś takiego:
"Wchodzisz na plac wyłożony marmurowymi łytami znajdują się tu pomniki najpotężniejszych wojowników:
XXX1 - [Klasa] [Rasa] (era I)
XXX2 - [Klasa] [Rasa] (era I)
XXX3 - [Klasa] [Rasa] (era I)
YYY1 - [Klasa] [Rasa] (era II)
YYY2 - [Klasa] [Rasa] (era II)
YYY3 - [Klasa] [Rasa] (era II)
Może pewnego dnia i Twój pomnik stanie na tym placu?"
Nie wiem jak to wygląda z punktu widzenia kodu ale biorąc pod uwagę, że nie jest to żadna "interaktywna opcja" to chyba nie powinno być zbyt wymagające.
Oczywiście do końca ery jeszcze sporo czasu, więc to tylko luxna propozycja. Ale może dało by się coś takiego załatwić.
Phil - 2009-04-08, 19:28
Hm... być może, pomysł niegłupi. Zobaczymy
Deri - 2009-04-09, 10:54
Grając w gry w sporej ich części widziałem coś takiego.
deshong - 2009-04-09, 11:09
pomys niezły ale... według jakiego kryterium b byli oni wybierani? level? chyba nie. Zdarezało już się ze postać o najwyższym levelu dostawala regularn mlócki od większości postaci teoretycznie słabszych bo z mniejszym lvl(czasami dość znacznie mniejszym).
Kudlaty - 2009-04-09, 11:13
deshong, wlasnie na odsatwie levelu by mialo byc, chodziloby tylko o to zeby byly postacie o najwyzszych lvlach a nie robienie nie wiadomo jakich obliczen i czego tam jeszcze na podstawie ilosci wygranych przegranych etc. Po prosty były by wklejane ierwsze trzy osoby z listy najpotezniejszych. Koniec kropka.
Irmis - 2009-04-09, 11:21
I często będzie te młócki dostawać - gra jest tak robiona, że jedne klasy bez większego problemu pokonują inne i wtedy można próbować ataku nawet i na wyższych przeciwników - nie musi to być wcale skopana postać.
deshong - 2009-04-09, 11:29
Nie twiedze że musi to być skopana postać ale jakoś sam lvl mnie nie przekonuje. Wydaje mi się że bardziej odpowiednia byłabe klasyfikacja na podstawie punktw z turniejów, ponieważ to ona pokazuje jak silna postać jest naprawde.
Cerester - 2009-04-09, 11:34
A co za przeszkoda? Jedno drzewko z levelami najwyższymi... drugie z sumą wyników turniejowych. Bo to chyba najistotniejsze dane, prawda?
Haspen - 2009-04-09, 11:35
Deshong, turniej też opada
Są oczywiście klasy, które są lepsze od innych, ale są także pokonywane przez inne klasy (co widać w dużym wynikach zarówno postaci jak i ilości punktów które na tej postaci zdobyto). Czasami 7/7 i najlepszy wynik w turnieju to nie skutek planowania, ale losowości, która dopomogła
Fayl - 2009-04-09, 11:38
Zawsze można zrobić takie 'pomniki' w różnych dziedzinach - albo klasowe, albo statystykowe (najsilniejszy itp.), albo jeszcze jakieś inne. Z technicznego punktu widzenia żadnej różnicy.
Phil - 2009-04-09, 11:42
Można by zrobić taki plac chwały w każdej z dziedzin jakie przewidują rankingi, dla każdej z zakończonych er. Pomysł jest fajny, więc pewnie to kiedyś wprowadzimy.
deshong - 2009-04-09, 12:15
Prawdę mówiąc nie znam obecnych szczegółów zarówno punktowania turniejów jak i ogólnie mechaniki, dlatego po prostu oparłem się na doświadczeniach z wojami(głownie z pierwszej ery i trzeciej). Pomysł Fayla wydaje mi się najlepszy przy moim zakresie wiedzy.
KoniAK - 2009-04-09, 12:31
Tureniej to 7 walk. Za każdą walkę dostajesz punkty równe poziomowi prezciwnika w chwili walki. Osoba z największą ilością wygrywa.
Do tego jest podział na różne stopnie turnieju. Im wyższy stopień tym więcej dostaje się talonów za wygraną...
Talony są do zakupów w sklepie kompleksowym. Można tam kupić kilka fajnych zabawek...
Tsumoso - 2009-04-09, 12:42
Moim zdaniem jednym z bardziej potrzebnych rankingów obecnie - który po pierwsze powinien znaleźć się wśród innych rankingów - po drugie na owym "Placu Chwały" też by mógł, jest właśnie: ilość punktów zdobytych na wszystkich turniejach przez daną postać.
Może to zredukowałoby zjawisko specjalnego i świadomego spadania pomiędzy turniejami (w późniejszym okresie gry) by nabić więcej talonów. Czemu nota bene winne są dziwne wartości talonów, zwłaszcza pomiędzy ZT a ZTM
KoniAK - 2009-04-09, 12:50
Też mnie dziwiło że za wygranąw ZTM zdobywało się mniej niż za wygraną i Awans z ZT do ZTM... No ale to wina właśne tych dodatkowych talonów za awanse...
Phil - 2009-04-09, 12:55
Hm... można by podnieść wartości za samo bycie w ZTM, tak by przekraczały korzyści z awansu do ZTM z ZT.
Tsumoso - 2009-04-09, 13:15
To byłoby rozwiązanie.
Assaoth - 2009-04-09, 14:00
Ja bym próbował iść nawet dalej - tak ustawić ten system talonowy, aby miejsce w środku wyższego turnieju było bardziej opłacalne, niż awans do niego. I nie ważne, czy przy ztm, czy już przy k2.
Glowar - 2009-04-09, 15:40
To rozwiązanie turniejowe byłoby dość ciekawe, lecz jak już wspomniano często w wygranej wszystkich 7 walk pomaga szczęście W poprzedniej erze już mi się nie raz zdarzało przegrać z wojem, który przed chwilą przegrał ze mną ! Taki pech już mam
punio7 - 2009-04-10, 09:30
Losowość jest jednym z najważniejszych elementów gier fantasy, w końcu nikt nie jest perfekcjonistą żeby zawsze wszystko mu się udawało, więc jak najbardziej logiczny jest fakt że pomaga/ przeszkadza on w turniejach. Tak jak w życiu ALE nikt mi nie powie że gracz który o planowaniu postaci wie tyle co o fizyce kwantowej i nie wydaje regularnie turek może pokonać gracza z top. Jakiegokolwiek szczęścia by nie miał jest to niemożliwe, więc "dobra postać" i odpowiedni dobór przeciwników jest nadal kluczowy.
Marduk - 2009-04-10, 09:37
Przeciez żaden dobry łowca nie przegra z dobrym szermem, bez przesady
KoniAK - 2009-04-10, 11:02
Może... przypadkiem...
Assaoth - 2009-04-11, 16:56
Przypadkiem to można dziewczynę zbrzuchacić, bez przesady, w wojownikach jest tak duża różnorodność rasowo-klasowa i przewaga w tych kombinacjach, że np. niziołek szerm musiałby się niesamowicie wypocić żeby ubić mroczniaka albo sidana, który jest łowcą
|
|