|
Forum Lotharis
|
|
LGL (RETRO) - Zasady Ligi Gildii Lotharis
Azareus - 2010-05-22, 21:47 Temat postu: Zasady Ligi Gildii Lotharis
Zapoznanie
Wojownik nie tylko wojnami żyje. W czasie, kiedy panuje pokój, wynaleziono wiele innych, lepszych lub gorszych sposobów na zabicie nudy. Jednym z nich była Liga Gildii Lotharis. Prawdziwe seavranskie igrzyska, gdzie w rozmaitych konkurencjach zmagają się zwykli śmiertelnicy oraz wielkie gildie. Teraz zaś pojawia się nowa odsłona LGL.
Igrzyska Ligi to czas, kiedy wojownicy rywalizują ze sobą walcząc na wojnach i arenach turniejowych, aby następnie skonfrontować swoje wyniki z innymi, jednocześnie dalej walcząc o najwyższe lokaty w kategoriach indywidualnych oraz drużynowych. Natomiast dla gildii, które prowadzą wojny przewidziano zmagania i na tym polu. Rywalizuj, obstawiaj i kibicuj. Igrzyska czas zacząć! Zapisz się do Ligi Gildii Lotharis!
Całość trwa 2.5 miesiąca (10 turniejów w każdej dyscyplinie za wyjątkiem wojen) w dwóch sesjach LGL. Razem 5 miesięcy.
Zasady Ligi Gildii Lotharis:
1. Wojenne
2. Drużynowe
3. Zmagania między Drużynami
4. Liga Szkolna
1. Wojenne zmagania Gildii:
Biorą w nich udział wszystkie gildie, których poziom rozwoju pozwala na prowadzenie wojen. Rywalizacja odbywa się w trzech kategoriach.
1. Ilość wygranych wojen - każda wygrana daje zwycięskiej gildii 3 punkty. Przy wojnach trwających dłużej niż 3 tygodnie punktacja nieco się zmienia i organizacja, która wygra wojnę otrzymuje 2 punkty, natomiast przegrany 1 punkt. Gildia z największą ilością punktów zdobywa Puchar Dżibrila.
2. Niebronione szturmy - każdy wojownik, który wejdzie do gildii przeciwnika, zdobywa dla swojej organizacji 1 punkt. Gildia która "zrabowała" najwięcej punktów otrzymuje Puchar Falre.
3. Ilość zabitych przeciwników - za każdego pokonanego wroga wojownik otrzymuje 1 punkt. Jeżeli jednak zdarzy się sytuacja, iż wojownik w ciągu wojny zabije więcej niż jednego przeciwnika, za każdego kolejnego dostaje dodatkowe 2 punkty. Podsumowując, za jednego pokonanego - 1 punkt, za dwóch - 3 punkty, za trzech - 5 punktów, itd. Gildia z największą ilością punktów otrzymuje Puchar Uriela.
Liczą się fakt przynależności do gildii danego wojownika, nie zaś strona konfliktu.
2. Rozgrywki Drużynowe:
Każda gildia może wystawić maksymalnie dwie drużyny, składające się z sześciu członków. Przy dużej ilości kandydatów, można rozważyć dodanie drużyny międzygildyjnej.
W tej dziedzinie rywalizacja rozgrywa się również w trzech kategoriach:
1. Puchar za największą ilość zdobytych punktów - indywidualnie i drużynowo.
2. Puchar za najwyższą średnią - indywidualnie i drużynowo.
3. Puchar dla najlepszego wojownika - najwyższy wynik sumy uzyskanych punktów oraz średnich - obie składowe stanowią po 50% ostatecznego wyniku.
W ciągu jednej sesji LGL, w drużynie można zmienić maksymalnie dwóch uczestników.
3. Pojedynki między drużynami:
Drużyny są losowo łączone w rywalizujące ze sobą pary. Liczba losowań to 6-10, w zależności od ilości drużyn. Punkty uzyskane przez obie drużyny sumuje się i traktuje jako 100%, a wyniki każdej z drużyn są do tych 100% przyrównywane. Każdy 1% to 1,5 punktu w łącznej klasyfikacji międzydrużynowej. Do tego wyniku dochodzą punkty za średnią drużyny - suma średnich wszystkich członków podzielona przez ilość zawodników w drużynie. Wynik jest mnożony przez 10 i zaokrąglany w górę, połówki zostają.
4. Liga szkolna:
Trwa do czasu, aż ostatni wojownik w top50 awansuje na 75 poziom. W Pucharze Szkolnym rywalizacja odbywa się w dwóch kategoriach - ilości zdobytych punktów i średniej z walk. Udział bierze każdy członek szkoły. Dodatkowo w lidze szkolnej przyznawane są puchary dla wojowników najlepszych w swojej klasie - ranking powstaje na podstawie sumy uzyskanych punktów oraz średnich w stosunku 50:50.
|
|