|
Forum Lotharis
|
|
LGL (S1) - Zasady Ligi Gildii Lotharis
Azareus - 2010-05-22, 21:45 Temat postu: Zasady Ligi Gildii Lotharis
Zapoznanie
Wojownik nie tylko wojnami żyje. W czasie, kiedy panuje pokój, wynaleziono wiele innych, lepszych lub gorszych sposobów na zabicie nudy. Jednym z nich była Liga Gildii Lotharis. Prawdziwe seavranskie igrzyska, gdzie w rozmaitych konkurencjach zmagają się zwykli śmiertelnicy oraz wielkie gildie. Teraz zaś pojawia się nowa odsłona LGL.
Igrzyska Ligi to czas, kiedy wojownicy rywalizują ze sobą walcząc na wojnach i arenach turniejowych, aby następnie skonfrontować swoje wyniki z innymi, jednocześnie dalej walcząc o najwyższe lokaty w kategoriach indywidualnych oraz drużynowych. Natomiast dla gildii, które prowadzą wojny przewidziano zmagania i na tym polu. Rywalizuj, obstawiaj i kibicuj. Igrzyska czas zacząć! Zapisz się do Ligi Gildii Lotharis!
Całość trwa 1.5 miesiąca (7 turniejów w każdej dyscyplinie za wyjątkiem wojen) w dwóch sesjach LGL. Razem 3-4 miesięcy.
Zasady Ligi Gildii Lotharis:
1. Wojenne
2. Drużynowe
3. Zmagania między Drużynami
4. Liga Szkolna
1. Wojenne zmagania Gildii:
Biorą w nich udział wszystkie gildie, których poziom rozwoju pozwala na prowadzenie wojen. Rywalizacja odbywa się w trzech kategoriach.
1. Ilość wygranych wojen - każda wygrana daje zwycięskiej gildii 3 punkty. Przy wojnach trwających dłużej niż 3 tygodnie punktacja nieco się zmienia i organizacja, która wygra wojnę otrzymuje 2 punkty, natomiast przegrany 1 punkt. Gildia z największą ilością punktów zdobywa Puchar Dżibrila.
2. Niebronione szturmy - każdy wojownik, który wejdzie do gildii przeciwnika, zdobywa dla swojej organizacji 1 punkt. Gildia która "zrabowała" najwięcej punktów otrzymuje Puchar Falre.
3. Ilość zabitych przeciwników - za każdego pokonanego wroga wojownik otrzymuje 1 punkt. Jeżeli jednak zdarzy się sytuacja, iż wojownik w ciągu wojny zabije więcej niż jednego przeciwnika, za każdego kolejnego dostaje dodatkowe 2 punkty. Podsumowując, za jednego pokonanego - 1 punkt, za dwóch - 3 punkty, za trzech - 5 punktów, itd. Gildia z największą ilością punktów otrzymuje Puchar Uriela.
Na wojnie gdzie udział bierze więcej niż dwie gildie, każdy wojownik zdobywa punkty dla własnej gildii.
2. Rozgrywki Drużynowe:
Każda gildia może wystawić dowolną ilość drużyn, składające się z czterech członków. Przy dużej ilości kandydatów, można rozważyć dodanie drużyny międzygildyjnej.
W tej dziedzinie rywalizacja rozgrywa się również w trzech kategoriach:
1. Puchar za największą ilość zdobytych punktów - drużynowo oraz Gildia vs Gildia.
2. Puchar za najwyższą średnią - drużynowo oraz Gildia vs Gildia.
3. Puchar dla najlepszej drużyny - najmniejsza ilośc ludzi, którzy nie zawalczyli turnieju.
W ciągu jednej sesji LGL, w drużynie można zmienić maksymalnie dwóch uczestników na drużynę.
3. Pojedynki między drużynami:
Drużyny są losowo łączone w rywalizujące ze sobą pary. Liczba losowań zależy od ilości drużyn. Punkty uzyskane przez obie drużyny sumuje się i traktuje jako 100%, a wyniki każdej z drużyn są do tych 100% przyrównywane. Każdy 1% to 1,5 punktu w łącznej klasyfikacji międzydrużynowej. Do tego wyniku dochodzą punkty za średnią drużyny - suma średnich wszystkich członków podzielona przez ilość zawodników w drużynie. Wynik jest mnożony przez 12 i zaokrąglany w górę, połówki zostają .Jeżeli najsłabsza drużyna w rankingu pokona najlepszą, to otrzymuje sumę punktów równą całości pokonanej drużyny.
Rywalizacja między organizacjami
Porównywane są wszystkie drużyny danej gildii. Najpierw wynik punktowy (suma punktów zdobytych na turnieju) drużyny jest dzielone przez cztery, a następnie sumuje się wyniki wszystkich drużyn z tej samej gildii i dzieli się ten wynik przez ilość drużyn znajdujących się w tejże gildii. Wygrywa ta gildia, której drużyny razem średnio zdobyły najwięcej punktów.
|
|