Forum Lotharis

Wysypisko. - Szermierz a może barbarzyńca?

SirPodlas - 2010-01-26, 18:42

Ciran

A jakie bys dał rady na dobrego szermierza ? bo przed wyborem barba rozwarzałem tą opcję tylko nie miałem zbytnio pomysłu jak go roziwjac :)

Azareus - 2010-01-26, 18:49

Dooobra, zawstydzę Cirana i odpowiem szybciej niż on :p

Szermierz to jest taka klasa, która ma trafienia i uniki najwyższe do wyrobienia ale... ma niski dmg. najczęściej ludzie biorą kopniaki, aby zwiększyć swoje obrażenia, ponieważ taki mnich czy paladyn mają taką górę HP, że zwyczajnie szermierza wymęczają i ten ginie w kilka tur na koniec. Według mnie drugim profitem jaki można rozpatrzyć są uniki. Stosowane są one do zwiększenia bazowych uników, jeśli masz ich mało bo bardziej dodajesz punkty w atak i w siłę(jak zamiast szermowej chcesz używać silniejszej - broni berserkera). Ale również może się przydać kiedy maksymalizujesz uniki, aby nawet po upadku przeciwnik miał te 5% szans na trafienie Ciebie. Ogólnie droga siłowego szerma wymaga nieco rozeznania w grze, więc, przynajmniej ja, polecam ci kopniaki :P

btw: Avka albo zmniejsz albo umieść we właściwym miejscu, bo masz go w "herbie".

Ciran - 2010-01-26, 20:50

Co do szermierza to jest to dosyc trudna postać dla poczatkujacego. Drog jest jak zawsze kilka:

Szermierz standardowy (czyli taki jakim go natura przewidziała :mrgreen: ):
Pakujesz głównie w zrecznosc i zwinnosc bowiem tam masz najwiekszy bonus, dobry szermierz wedlug mnie musi miec przewage unikow nad trafieniami wiec wiecej dajesz w zwinnosc. Siłe pakujesz pod bron szermierza, czyli bułaty. Wytrzymałość pod itemki, żywotnosc na tyle zeby wykorzystywac pancerz (jak giniesz zeby zostawalo jak najmniej niebieskiego paska :P ). Profity sprzęzone: znajomosc pancerza, nieugietosc i do wyboru ciezka reka/ kondycja. Profit klasowy: kopniak lub niezwykly unik ze wskazaniem raczej na to pierwsze. Jezeli chodzi o bizuterie to zasada jest ze najwiekszy bonus z itemkow dajesz tam gdzie masz najmniejszy % z rasy/klasy, czyli na przyklad mrocznym elfem dawalbys bonus w siłe i wytrzymalość.
Najlepszymi rasami wedlug mnie sa: mroczne elfy/elfy, aczkolwiek mozna probowac tez czlowieka/niziolka.

Drugim typem jest tak zwany szermierz siłowy. Pakujesz w zrecznosc i zwinnosc (tak samo przewaga zwinnosci nad zrecznoscia). Jednak bardzo wazna jest tez siła, pakujesz jej tyle zeby zakladac bronie przeznaczone dla berserkera-berdysze (te ktore wymagaja najwiecej sily i zrecznosci). Nie musisz jej pakowac az tyle zeby nosic najlepsza dostepna, ale 2-3 klasy niżej od najlepszej. Wytrzymalosc tak jak poprzednio pod itemki, zywotnosc na tyle zeby wykorzystywac pancerz. Co do profitów sprzezonych to: znajomosc pancerza, nieugietosc/kondycja (ze wskazaniem na to pierwsze chyba ze masz naprawde duzy dmg i konczysz wszystkie walki bardzo szybko), ciezka ręka. Profit klasowy znowu kopniak lub niezwykly unik (ze wskazaniem na to pierwsze duzy bazowy dmg=duzy dmg z kopa). Jezeli chodzi o bonusy to dajesz głownie w sile bo potrzebujesz jej naprawde sporo no i tam gdzie masz najmniejszy bonus %.
Najlepsza rasa moim zdaniem zdecydowanie lacert, mozna tez probowac inne z rasowym bonusem do siły np: krasnolud czy ork.

Troche sie rozpisalem, ale ogolnie mniej wiecej tak to wyglada. Oczywiscie mozna testowac calkowicie inne sciezki rozwoju bo szermierz ma naprawde spory potencjal jezeli chodzi o kreowanie tej klasy.

PS: Kopniak jest naprawde dobrym profitem chociaz poczatkowo moze sie wydawac, ze sie nie sprawdzi. Naprawde sie rozkreca na wysokich poziomach, gdy mamy go na 7lv razem z anatomia istot ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group