|
Forum Lotharis
|
|
Wysypisko. - Porada :>
Yester - 2009-09-15, 21:16 Temat postu: Porada :> Witam, jestem całkiem zielony w tej grze, więc potrzebuje porady
Jaką postać stworzyć? Rasa itp.
Jak ją rozwijać ?
Azareus - 2009-09-15, 21:28
W tym dziale powinieneś uzyskać odpowiedzi:
http://rivangoth.net/viewforum.php?f=13
Jeżeli nadal masz jakieś pytania, a w powyższym dziale nie ma na nie odpowiedzi, to pytaj tutaj
Yester - 2009-09-15, 21:34
Mi chodziło,np. dla rasy ork dobra zdolność jest np berserk itp, i jak ją rozwijać bo ja nie mam pojęcia
Dobrze by było jakbyś podał jakąś rasę, i instrukcje jak ją rozwijać, która by była dobra :]
Liczę na szybką odp.
Azareus - 2009-09-15, 21:47
Aaa o to, każda klasa ma swóje plusy i minusy. Berserk akurat nie zależy od rasy, ale klasy. Jako że era się kończy, mogę Ci polecić paladyna. Do walk z mobami jest świetny.
Dla paladyna najlepsza jest regeneracja
Berserker - bitewne zawołanie głównie.
Barbarzyńca - ofensywny okrzyk bojowy/defensywny niewrażliwość. W zależności jak chcesz to zbudować.
łowca - siłowy (czyli dmg) cios tygrysa. Dla zwyklych w sumie też. Regenka też czasami się przydaje.
Rycerz - ofensywny płonący oręż/defensywny regenkę pancerza.
Szermierz - głównie kopniaki, niektórzy maja niezwykly unik. Trudna klasa przez wiekszość gry.
Mnich - ofensywny ze sztukami walki (musisz dużo w siłe punktów wlożyć)/pozostali defensywni z regenka pancerza/hp
Strażnik - głównie posiadają defensywę.
Najemnik - ofensywny trucozna/zwykły zazwyczaj bonus do unikow albo żądzę krwi.
Gwardzista - dużego wyboru nie ma. Ofensywa ale regenka pancerza wydaje się ciekawa na pozor.
Yester - 2009-09-15, 21:50
I jeszcze jedno pytanie
Paladyn jest dobry z walką z mobami, a z graczami?
Azareus - 2009-09-15, 21:56
Na początku klasy niewiele sie różnią. Mają podobne szanse. Do 220 poziomu paladyn ma stałych przeciwników, jakimi są zwykli najemnicy, rycerze ofensywni ( z nimi bywa różnie, ale w zależności od uników na + dla paladyna), defensywni barbowie, niesiłowi gwardziści (gdzieś tak po 180lvlu), niesilowi łowcy, szermierze (zazwyczaj przegrywaja, ale im bliżej 220lvl tym trudniej wygrac, nie polecam samemu atakować szerma), przy szczęściu ofensywneo mnicha. Powinnien wystrzegać się berserkerów, siłowych lowców, defensywnych rycerzy, strażników i mnichów defensywnych. Po 220 dochodzą szermierze, barbowie i bardzo czsto rycerze. Właściwie z rycerzem mozna wygrać, ale to zalezy od budowy palka. A taki ma albo duże hp i cw ze średnimi unikami, ablo mniej hp ale dużo więcej obrony. Tacy zazwyczaj noszą 2h broń dla lepszego dmg. Ci z dużym hp maja zazwyczaj 1h i tarcze z bonusem do hp.
Assaoth - 2009-09-15, 21:58
Rasę? Niestety, rozdając staty teoretycznie kierujemy się bardziej Klasą .
Widzę, że wspomniałeś profit, czyli zdolność berserk - stąd wnioskuje, że jesteś bersekerem, postacią opierającą swoją potęgę na sile oraz ataku - są to cechy, w których powinieneś utopić najwięcej punktów, gdyż są one mnożone przez określony współczynnik - na 100lvlu powinieneś mieć aż 61,5% bonusu do siły, czyli dając 10pkt. z lvli w siłę otrzymujesz ~16 pkt. Przejrzyj sklep - bronie dla Ciebie to te, które wymagają głównie siły oraz zręczności. Przed doborem pancerza musisz zdecydować, czy będziesz biegał w ekwipunku ze słabym pancerzem, a lepszym atakiem/obroną, czy odwrotnie - w zależności od tego kupujesz eq lekki (duże wymagania zręczności.. i odrazu mówię, że na buty oraz nagolennice nie musisz się specjalnie napalać, bo one wymagają kosmicznych wartości zwinności jak na bersekera...) bądź eq półpancerny ( w porównaniu do setu lekkiego mierny atak obrona i większy pancerz oraz ochrona (tutaj moim zdaniem łatwiej o ochronę nóg... ale mogę się mylić ). Pierścienie lokujesz według wyboru stylu gry - jeśli chcesz częściej unikać ciosów (nie będą to wartości kosmiczne... ale zawsze parę procent mniej na trafienie Cie) to biżuterię załóż z plusami do zwinności. Jeśli chcesz chodzić w ekwipunku półpancernym - do wytrzymałości, a jeśli chcesz przyjmować ciosy przeciwników bezpośrednio na siebie - do żywotności. Pamiętaj, że te trzy cechy (zwinność, wytrzymałość i żywotność) nie powinny absorbować bardzo dużej ilości punktów, w sumie to dawaj głównie w tą statystykę, którą podałem Ci koło stylu gry. Reszta Tylko pod wymogi ekwipunku.
Może to profesjonalne nie jest i zagmatwane... w końcu sam nie grałem berkiem. Po szczegółowe informacje udaj się do którejś ze szkół rycerskich - ich uczniowie chętnie Ci pomogą.
Yester - 2009-09-15, 21:59
Czyli z tego co zrozumiałem szerma trudno ubić?
Azareus - 2009-09-15, 22:03
Szermierz ma uniki i trafienia na poziomie twoich uników. Ma obrażenia podobne do twoich, ale jest bardzo delikatny. Jego ciosy leczysz profitem, zas on po kilkunastu upadkach (CW- czas walki) ulega po kulku ciosach. Po 220lvlu wchodzi takie coś jak alchemik, czyli ulepszanie przedmiotow. Dodatkowo szermierz na 210poziomiemoze kupić pierścienie dodające 100 do danej statystyki za talony zdobywane podczas turnieju. Po alchemizacji szermierz jest bardzo trudny do trafienia, zas trafia Ciebie często i silnie. Dodatowo dzieki czestszym ciosom ma szanse na cios krytyczny. Zazwyczaj walka szerm vs palek trwa max 120 tur, gdyż pożniej upadki powoduja spadek unikow i wzrost dmg u przeciwnika.
Yester - 2009-09-15, 22:19
Czyli tak żebym błędu nie popełnił, paladynowi trzeba maxować zywotność?
Phil - 2009-09-15, 22:32
Paladyna można rozwijać skutecznie na dwa sposoby:
- tank [masa HP, obrona średnia]
- defensywny [potężna obrona, średnie HP]
Topowi paladyni to raczej ten pierwszy typ (przynajmniej na S1, na S2 nie ma ich aż tak dużo). Tank to build dobry przeciwko innym paladynom i mnichom siłowym, do pewnego momentu także przeciwko najemnikom i szermierzom. Pada jednak łatwo przeciwko łowcom siłowym, berserkerom. Średnio radzi sobie z rycerzami i barbarzyńcami ofensywnymi. Z rycerzami defensywnymi zwykle przegrywa, sytuacja ta zmienia się jednak gdy dochodzi do ulepszania broni i obrażenia paladyna rosną.
Defensywny jest łatwym celem dla tanka, mnichów defensywnych z regeneracją ale dużo trudniejszym dla berserkerów, łowców, szermierzy. Bezproblemowo radzi sobie z barbarzyńcami i rycerzami ofensywnymi.
Jeśli grasz na S1, polecam poeksperymentować sobie, ponieważ za miesiąc zakończy się obecna rozgrywka i po aktualizacji ruszy nowa. Wtedy będziesz wiedział już mniej więcej co i jak i będzie Ci łatwiej rywalizować o dobre miejsce w rankingu.
Khhagrenaxx - 2009-09-16, 15:18
Na mobki dobry jest też najemnik, typowy, bez kombinowania (bo typową postać powinieneś zrobić na samym początku).
Polecałbym: gnoma najemnika. Rozwijasz maksymalnie zwinność, olewasz praktycznie rzecz biorąc zręczność, wytrzymałość i żywotność malutko, siły (druga po zwinności twoja klasowa cecha) tyle, żeby nowe bronie nosić.
Magiczne pierścionki i inne rzeczy dające bonus do cech z magii (koszule, gacie, naszyjniki, peleryny i wspomniane pierścionki) do zręczności, a jeśli dany przedmiot daje do dwóch cech, to do zręczności i żywotności.
Po kilkunastu poziomach bez większych problemów bijesz takie bestie jak (klasami): osiłek, barbarzyńca, rycerz. Z mnichami i mędrcami już różnie, ale to kwestia wprawy w grze.
Z postaci bijesz barbarzyńców i rycerzy. I wystarcza:]
pozdrawiam
Yester - 2009-09-16, 16:49
Phil napisał/a: | Jeśli grasz na S1, polecam poeksperymentować sobie, ponieważ za miesiąc zakończy się obecna rozgrywka i po aktualizacji ruszy nowa. Wtedy będziesz wiedział już mniej więcej co i jak i będzie Ci łatwiej rywalizować o dobre miejsce w rankingu. |
Mam rozumieć że za miesiąc postacie zostaną zresetowane na s1?
Khhagrenaxx - 2009-09-16, 16:53
Cytat: | Restarty światów.
Pierwsza era na świecie pierwszym zaczyna powoli dobiegać końca. Do jej końca pozostał niewiele ponad miesiąc. Zakończy się pomiędzy 8 a 10 październikiem. Nowa era rozpocznie się kilka dni później, najprawdopodobniej w połowie października (wstępnie 14). Koniec pierwszej ery na świecie drugim nastąpi około 3 miesiące później, tuż po nowym roku. |
http://rivangoth.net/viewtopic.php?t=1031
Azareus - 2009-09-16, 16:55
To wygląda tak - wszystkie postacie, gildie itp są kasowane. To tak jakbys zaczął grę od nowa razem z innymi.Zabieg ma na celu wyrównanie szans między starymi a nowymi graczami, dla których dogonienie 300poziomu jest awykonalne.
reset poprzedza tzw; pre - era. W jej czasie można sie pobawić, zobaczyć czym jak się gra. Taki sandbox. Zazwyczaj trwa 1-2 tygodnie. Po starcie "ery live" postacie z preery są kasowane. Zazwyczaj ma się 24-48 godzin na stworzenie postaci przed startem ery. Postać jest, ale nie nalica tur. ogolnie nie zalogujesz sie przed startem (na postac, nie na konto)
Konto nie jest kasowane. Nadal istnieje, obywatel kupiony również. Jedyne co znika to wcześniej utworzona postać.
Yester - 2009-09-16, 18:08
Jeszcze jedno
Postać straciła: 19 311 tur w wyniku późnej rejestracji.
-> może odzyskać: 19.311 (100%)
Mogę te tury odzyskać? Jak tak to w jaki sposób?
Azareus - 2009-09-16, 18:17
Doładowania poprzez sms.
Pod panelem z napisem 'postać" jest inny, z obrazem worków złota. W nim znajdziesz potrzebne instrukcję, jak doładować konto wojowników, płacąc w złotówkach. Wojofunduszami płaci się za obywatela i wykup tur. Wykupuje się tzw: dni wirtualne, czyli pakiety po 120tur i tylko 120. Więc jeśli mozesz kupić 112, to niestety, będziesz musiał stracić kolejne 8 aby móc kupić 'jeden dzień"
Tury stracone bo np: nie grałeś, sa do odyskania tylko w 90%. Tury które minęły od startu ery oraz przed założeniem twojej postaci, sa do odzyskania w 100%. Nie polecam wykupu tur teraz, ponieważ niedługo będzie restart. No chyba że naprawdę chcesz i masz obszerny zasób pieniędzy.
Yester - 2009-09-17, 19:23
Dobrze rozwijam postać?
Azareus - 2009-09-17, 19:37
Na 4 lvlu to niewiele da sie zniszczyć to tak:
Sprawdź ile potrzeba Ci punktów siły do broni z dmg [2] bodajże. Osobiście takowa założylem na 12-14lvlu. Dmg nie jest super wazny u paladyna, ale na początku pomaga w walkach z graczami i mobami. Zobacz w tarczach która ma najwięcej bonusu do życia, i rób statystyki pod nią. jeżeli chcesz wybrać inną drogę paladyna, to zobacz wymagania 2H broni. resztę w uniki. Wytrzymałość tylko pod pancerze, zas zręczności wystarczy Ci tyle, ile będziesz miał. Właściwie 200 zreczności starcza na całą grę.
Yester - 2009-09-17, 20:00
A i jeżeli mam 7 pkt na lvl to mam dawać np. 3 pkt na żywotność a 1 na zwinność a resztę na tarcze itp??
Azareus - 2009-09-17, 20:06
Policz więc tak. Załóżmy że tarcza jest na 20lvlu. Po drodze kupisz profit, więc masz 16 razy 7 punktów plus 5. Zakładamy że masz 20żywotności, a tarcza wymaga 40. brakuje Ci 20 punktow i 16 poziomów. Te 20 dzielisz przez te 16 poziomów, i wychodzi Ci, iż musisz co 1 lvl dac 1.25 punktów w żywotność. Właściwie mozesz dawać po 1, ponieważ nie uwzględniłem bonusów rasowych i klasowych. Jak masz np: 100 żywotności i 30% bonusu, to otrzymasz te 30 punktów. razem masz 130.
No to masz ten 1 punkt zagospodarowany. Pozostalo Ci 6 punktów do wydania przez te poziomy. Oczywiście najlepiej liczyć wymagania dla przedmiotów będących najbliżej, niz dla tych z np: 300 poziomu.
Yester - 2009-09-19, 17:21
I co lepiej dla mnie? (pall żywo...)
krwawa tarcza która daje 38 w żywo i ma 4 defa czy tarcza migdałowa 48 defa?
I dla orka rycka w co inwestować
Azareus - 2009-09-19, 17:30
O ile sie nie mylę, migdałowa jest dla rycerza regenerującego pancerz. paladyn ma ten komfort, że regeneruje Hp i nie ginie w chwili utraty żelastwa. używaj tej z bonusem do hp, gdyż ogólnie podnosi Ci to poziom regeneracji z profitu na 40lvlu oraz zwiększa CW (czas walki) o 4. Nosisz palki szkoleniowe do czasu, aż falchion (typowa broń paladyna) nie będzie miał dmg o 2 punkty wyższego od najsilniejszej pałki. A na twoim poziomie te dodatkowe hp to całkiem dużo.
Yester - 2009-09-19, 18:13
A dla orka rycerza w jakie staty inwestować?
Azareus - 2009-09-19, 18:25
Wah, rycek to siła plus wytrzymałość. Z orkiem jest problem, poniewaz będziesz musiał całkiem duzo punktów inwestować w zreczność, bo na co ci najwiekszy dmg skoro nie możesz trafić. Ja dawalem trochę nad wyrost sily, wytrzymałość tylko na wymagania przedmiotów, a reszta w zręczność, ale i tak Sidanowi ze zręcznością nie dorownasz
|
|