|
Forum Lotharis
|
|
Offtopic. - Wojacy
Dark - 2009-08-19, 07:29 Temat postu: Wojacy Wiem, że jest wcześnie rano i prawie nikogo nie spotkam ale napiszę za pamięci.
Wojacy tj. moja browserówka jest na ukończeniu (dziś lub jutro robię open bete na jakimś tymczasowym serwerze, żeby się przekonać czy to był dobry pomysł). Jako, że pamiętam oburzenie jakie moje pomysły wywoływały tutaj ("Uwaga, to prawdopodobnie jest podróba Wojowników..."), pragnę się wpierw spytać o pozwolenie na poruszenie tutaj tego tematu.
Bolivar - 2009-08-19, 08:16
Wypowiadam się jako prywatna osoba (jak cały czas na forum):
ja nie mam nic przeciwko. Nawet będę rozmawiał o pewnej pomocy dla ciebie z innymi osobami.
Phil - 2009-08-19, 08:24
Ja osobiście też nie mam nic przeciwko.
Kherehabath - 2009-08-19, 08:42
Cytat: | ja nie mam nic przeciwko. Nawet będę rozmawiał o pewnej pomocy dla ciebie z innymi osobami. |
Czemu czuję, że będzie to robota dla mnie?
Dark wiesz ogólnie nie musisz pytać o pozwolenie Gra to gra. Różne się tu reklamują
Dark - 2009-08-19, 08:47
Reklama... Trudno to nazwać reklamą. Bardziej o taką drobną pomoc pytam. Nie chcę np. żadnego kodera bo sam sobie poradzę. Najbardziej to mi na ocenie zależy. Bo jak chociażby ostatnio pokazywałem Kamdinowi na GG powiedział: Cytat: | waham się między "słabo skopiowane z Wojów" a "Totalnie niezrozumiałe" |
Haspen - 2009-08-19, 11:20
Bo ja jestem anty-matematyczny
PS: I tak zaszedłeś ze swoimi Wojakami niż jak z jakąkolwiek moją inną grą
Drakki - 2009-08-19, 11:42
a mozna sie zglaszac na beta testy ?
Asbagarin - 2009-08-19, 17:38
Jakieś wymagania do beta-testów hmm, a raczej na zakwalifikowanie się do grona testerów...
Dark - 2009-08-19, 18:49
Spokojnie - wyluzujcie. Testy będą na bank otwarte - liczę na wiele realnych pomysłów i odkrycie wszystkich błędów.
Zauważyłem, że wiele osób podchodzi do tego z wielkim entuzjazmem, jakby była ona na poziomie wojowników - przepraszam, ale zawiedziecie się. Jednakże mam nadzieję, że dojdę do takiego poziomu z wami Chcę przede wszystkim poznać reakcje na temat systemu walki - nie chce mieszać nie wiedząc czy pewniak jest dobry.
Alabarcer - 2009-08-19, 20:01
Odpal serwer z grą i zobaczymy co te Wojaki warte
Yossarian - 2009-08-20, 07:23
Haspen napisał/a: | Bo ja jestem anty-matematyczny |
To tam jest dużo matematyki? Mniam
Drakki - 2009-08-20, 07:48
co do bledow nigdy sie nie uda wszystkich odkryc
kiedy naprawisz jeden pojawia sie drugi i tak w kolko
tak wiec czekamy na start open bety
Dark - 2009-08-22, 09:44
Trochę to dłużej potrwało, ale to z powodu kilku problemów, o których już nie będę wspominał.
Adres Wojaków to: http://wojacy.wojownicy.eu
Jak widzicie, dzięki teamowi mam kawałek serwera. Dzięki bardzo i pozdrawiam ich tutaj ^^
Co aktualnie jest w Wojakach:
- ogólne opcje konta
- system atrybutów początkowych wzmacniających umiejętności
- system umiejętności na które rozdajemy punkty co poziom i które umożliwiają nam używanie zdolności i ich lepsze działanie
- ekwipunek
- różne lokacje, na każdej inne npc i potwory
- skrypt walki, który może nie jest idealny (muszę nad armorem lepszym pomyśleć) ale się starałem zrobić go ciekawym: główną jej cechą będą liczne zdolności, które układane w odpowiedniej kolejności będą zadawać główne obrażenia (dmg z eq jest dodatkiem i ważny głównie na początku) - pragnę by charakteryzowały się różnym kosztem many, czasem odnawiania, czasem używania itp. a później by dodać np. leczenie za ich pomocą czy osłabianie przeciwnika.
Takie podstawowe informacje pomocne:
- energia (tury) są dodawane tylko przy wybieraniu postaci z menu głównego
- atrybuty nie będą rosły przez grę, z wyjątkiem przedmiotów , które mogą je wzmacniać
- w umiejętności rozdajemy punkty co poziom;
- nowe przedmioty kupujemy od NPC w mieście (klikamy na nie na mapie lokacji i w linku "handluj" jest "sklep")
- nowe zdolności również kupujemy od NPC w mieście, ale mają one wymagania umiejętności
- aby pojawiły się nowe umiejętności, trzeba rozdać w te podstawowe
- czas używania - ile tur "castujemy" zdolność (czarny kwadrat to cast)
- czas trwania - przez ile tur, prócz pierwszej, towarzyszy nam ta zdolność
- czas odnawianiu - po ilu turach, można użyć zdolności ponownie
- broń zadaje obrażenia gdy nie używasz żadnej zdolności lub typ ich obrażeń się pokrywa
- pancerz zmniejsza obrażenia (absorbuje)
Aktualnie wszystkie obrazki są tymczasowe (nie jestem grafikiem), a dane w bazie danych (zdolności, ekwipunek, potwory itp) będą edytowane dla balansu czy ulepszenia.
Irmis - 2009-08-22, 10:03
ROTFL, najinteligentniejsze na świecie są niziołki
Już mi się podoba, gramy dalej
Azareus - 2009-08-22, 10:07
Wbiłem pierwszy, coś kliknąłem, zaatakowałem pająka i... nie wiem co sie stało. czy wygrałem czy nie Ale po expie chyba to drugie;p
Irmis - 2009-08-22, 10:08
Jest już pierwszy błąd: brak polskich znaków przy wpisywaniu imienia.
I tak oto narodził się w kolejnym świecie Pedzacy, z rodu Bimber
Dark - 2009-08-22, 10:12
Azareus - chyba przegrałeś ;D Po pierwsze kup sobie broń, bo jak ktoś zapomni to kicha A po drugie, potwory nie są zbytnio zbalansowane, ale ze szczurem w mieście zawsze wygra się z bronią.
Irmis - może nie błąd ale niedopracowanie. Zapomniałem kompletnie by umożliwić takie coś. Później pokombinuję z tym.
EDIT: No na razie jeden błąd z rankingiem jest. ?le sortuje. Na razie team nie dał mi jeszcze możliwości wgrywania samemu plików, więc przy okazji wrzucę poprawkę(pewno więcej się uzbiera)
Azareus - 2009-08-22, 10:20
Ja cos kliknąłem, polazlem do lasku z pajączkami na 3-5lvlu i bum Chyba bylem w miescie ale jakos sie z niego wydostałem
Raknel Walken - 2009-08-22, 10:25
Rozumiem że tutaj mamy pisać uwagi. To tak:
- imię postaci wg powinno mieć możliwość wielu członów co najmniej 2 (np Thair Vernur z rodu Stalowej Pięści )
- po utworzeniu postaci powinno przenosić na stronę główną lub do konta (obecnie jest informacja o stworzeniu postaci i brak linku nawet)
- przycisk po walce do powrotu miasta powinien być bardziej widoczny (najlepiej tuż obok zawalcz jeszcze raz )
- po powrocie do miasta nie pojawiły się te flagi (1 raz)
Cerester - 2009-08-22, 10:28
Napisz przy zakładaniu konta, ile musi mieć literek hasło, bo tego nie ma.
Możliwość nie wypełniania pola "Ród" mile widziana
Irmis - 2009-08-22, 10:28
Flagi muszą się dopiero załadować.
A przycisk powrotu do miasta rzeczywiście jest słabo widoczny, a potrzeba go również by wyjść z rankingów itd.
Azareus - 2009-08-22, 10:28
Cerester napisał/a: | Napisz przy zakładaniu konta, ile musi mieć literek hasło, bo tego nie ma.
Możliwość nie wypełniania pola "Ród" mile widziana |
A nie lepiej dodac opcje "Nie znam ojca" ? :p
Irmis - 2009-08-22, 10:30
Gdy ród jest puste, można sobie "bez ziemi wpisać"
Gdy jest 100% wymaganego expa z poziomu, to dalej mamy stary poziom. By wskoczył nowy trzeba zawalczyć.
Dark - 2009-08-22, 10:31
Raknel Walken
ad 1 - Słuszna uwaga, dopiszę do ToDo swojego
ad 2 - Jest link: Cytat: | Postać została utworzona prawidłowo. Można już grać. Powrót | . Powraca po kliknięciu "Powrót"
ad 3 (i Irmis)- Można dopisać, chociaż aktualnie po kliknięciu na nazwę obszaru pokazuje miasto. Wołałbym jakoś ten link wyróżnić
ad 4 - Jak raz się nie pojawiło to jakiś losowy wypadek. Czasami coś niektóre pliki jednorazowo gubi, albo mi się zdaje.
Uwagi... No tutaj, bo własnego forum nie ma.
Cerester
ad 1 - Zaraz to zrobię
ad 2 - Z tym rodem możnaby później tak zrobić
Irmis
Z tym expem naprawiłem już. Podobnie ten ranking co wyżej wspominałem sam.
Zmiany masowo później wprowadzę, żeby nie zamęczyć Bolivara, który mi to wygrywa.
Fayl - 2009-08-22, 10:34
Cytat: | Login lub hasło jest za krótki.
Rejestracja nieudana. |
Pff. Jak będę wiedział co mam za krótkie* to się zarejestruję. :P
* nie, nie to.
Edit ~ dobra, ugnę się i wymyślę jakiś długi login. Pfi.
Phil - 2009-08-22, 10:43
Imię też wymaga chyba 4+ znaków, a są krótsze przecież. Moim zdaniem powinna być możliwość nadania imienia nawet dwuznakowego (choć dobrze by było by system sprawdzał czy nie są to dwie samogłoski lub dwie spółgłoski; inaczej powstaną imiona typu Aa, Bb ;-)).
Cerester - 2009-08-22, 10:46
Chciałem pójść do doliny południowej, a tu: Jesteś zbyt zmęczony aby podróżować!
Koszt podróży to 8, ja mam 56 energii. Co z tym fantem zrobić?
Dark - 2009-08-22, 10:48
Właśnie odkryłem, że jest błąd xD Kiedyś obszary były inaczej rozmieszczone i wszystko działało, a okazało się, że jak je troszkę poprzemieszczałem to się popsuło (zamiast 8, pobiera bodajże 63). Biorę się za to właśnie
EDIT: Brało odległość od któregoś z rogu zamiast z miejsca gdzie się jest. Poprawione, czeka na wgranie.
Cerester - 2009-08-22, 11:04
Tak też myślałem To niech się energia zbiera
Phil - 2009-08-22, 11:08
Ranking nie jest sortowany prawidłowo. Pokazuje wg expa a nie poziomu. Exp powinien być drugorzędnym kryterium dla postaci na tym samym poziomie.
Dark - 2009-08-22, 11:16
Phil napisał/a: | Ranking nie jest sortowany prawidłowo. Pokazuje wg expa a nie poziomu. Exp powinien być drugorzędnym kryterium dla postaci na tym samym poziomie. |
Dark napisał/a: | EDIT: No na razie jeden błąd z rankingiem jest. ?le sortuje. [...] |
Wiem, naprawiłem.
Niedługo postaram się wrzucić:
1) naprawioną podróż
2) naprawiony ranking
3) imiona z polskimi znakami i spacją (zostawię minimalne 4 znaki, później może pokombinuję z tym co Phil mówił)
4) informacje ile znaków login i hasło mają mieć w rejestracji
5) możliwość niewpisania rodu
mef - 2009-08-22, 12:27
A ja pierwszą 'literówkę' znalazłem.
Znajdę coś jeszcze, to na pewno się dowiesz.
Pozdrawiam.
Dark - 2009-08-22, 12:38
Haspen też to znalazł.
Jeszcze poprawiłem exp. Był błąd bo jak zauważyliście co kolejny poziom, to szybciej się go zdobywało. Wg. obliczeń bijąc swoje poziomy powinno się wbić 4 poziom, a wbili 6
Będzie wyglądało to jak wielki przeskok ale imho lepiej.
Wysłałem do bolivara, czekam aż wrzuci
mef - 2009-08-22, 12:54
Phi! Ja pierwszy napisałem tutaj...
Opis Doliny południowej:
Cytat: | Miejsce blisko stolicy, zamka - możnaby spodziewać się sielanki, jednakże nie jest tu idealne. Początkujący Wojacy mają tu pełne ręce robót. |
Jakoś dziwnie niepoprawnie się, to czyta. O ile się nie mylę, to: 'zamku', 'roboty' i 'można by'.
Dlaczego mając 24e. nie mogę podróżować?
Ed.
Czy jest limit walki z innymi graczami?
Dark - 2009-08-22, 12:58
Wygląda niepoprawnie - zaraz poprawię. Pisane "na kolanie" było bo wtedy się śpieszyłem A z można by zawsze mam problem: skoro pisze się poszłaby, to dlaczego nie pisze się można by? (przynajmniej FF podkreśla)
Mef - znany błąd (było o tym wyżej), już naprawiony, ale czekam aż Bolivar wrzuci. Nie mam jeszcze bezpośredniego dostępu do FTP, jedynie do bazy danych mam.
Dark - 2009-08-22, 14:02
Poprawka wgrana. Pozdrawiam Bolivara ^^
1) naprawiona podróż (chyba najważniejsze)
2) imiona z polskimi znakami i spacją (zostawię minimalne 4 znaki, później może pokombinuję z tym co Phil mówił)
3) informacje ile znaków login i hasło mają mieć w rejestracji
4) możliwość niewpisania rodu
5) inny, poprawiony wzór na doświadczenie
6) coś jeszcze było ale zapomniałem co
Ranking myślałem, że naprawiłem a teraz zdziwko. Zgram sobie bazę i zrobię w mig.
Już dzisiaj nie będę w plikach grzebać, by nie zamęczyć "wgrywającego"
Jeżeli można się spytać - jak wygląda ogół poza licznymi zastrzeżeniami (słusznymi w rzeczy samej)?
Kherehabath - 2009-08-22, 14:06
Dark jakby Bolivara nie było to spokojnie możesz także mi przesłać.
Postaram się jak najszybciej zrobić Ci jakiś dostęp do ftpa
Ale nie wcześniej niż w poniedziałek
Phil - 2009-08-22, 14:22
Remis zalicza jako naszą wygraną.
Raknel Walken - 2009-08-22, 18:19
Zauważyłem że walka z pająkiem (lv 3) zawsze się kończy na 60 turze z moją wygraną
Dark - 2009-08-22, 18:33
I to jest problem tej gry, że na początku jest zbyt przewidywalna. Na początku atakujemy jedynie z broni, która zawsze trafia. Dopiero później zaczyna się właściwa zabawa ze zdolnościami, które możemy różnie układać, wzmacniać i które nie zawsze trafiają. Myślę, czy wprowadzenie minimalnych i maksymalnych obrażeń tego nie poprawi.
Phil - ten remis naprawiony, z najbliższym patchem wgram.
mef - 2009-08-24, 11:04
Zgłaszał ktoś, że po przegranej z potworkiem nie pojawia się 'Zawalcz jeszcze raz'?
Dark - 2009-08-24, 11:08
Szczerze mówiąc to było umyślnie zrobione, żeby ktoś z rozpędu nie wcisnął i nie ginął. Czy lepiej, żeby wszędzie było?
Btw - jak khere (nie, tym razem nie mylę go z żetem ) załatwi w końcu mi dostęp to ujrzycie nowe przedmioty, zdolności, potwory, przedziałek obrażeń dla przedmiotów min-max (by nie było liniowo) i zdolności leczące
mef - 2009-08-24, 11:13
To, że przy walkach z graczami nie ma 'uwaga! zdradzam wielką tajemnicę: nie ma limitu takich potyczek ' 'Zawalcz jeszcze raz' - ok, ale przy potworkach zawsze powinno być, przez nieuwagę się cierpi a jednak będzie wygodniej.
Pozdrawiam.
Dark - 2009-08-24, 20:22
Jak tylko załatwię wrzut to będzie update, a w nim:
1) bronie mają teraz przedziałki obrażeń (w związki z tym nie mogę ich podmienić w locie tylko równo w czasie z plikami)
2) potwory też mają przedziałki
3) tryb wielu walk z potworami zamiast przycisku powtórz walkę
4) kilka nowych NPC i przedmiotów
5) kilka nowych graficzek niespodzianek (zbroje zrobione przez Deykun'a z nudów, a z kolei reszta przez Kamdina)
6) poprawki błędów
7) małe zmiany w rankingu
8) i chyba o czymś zapomniałem
EDIT 2: Już pamiętam, nowy wzór na obrażenia ze zdolności (a dokładniej na bonus do nich od zdolności
Jeszcze dodam na dniach potwory. Zdolności będą musiały niestety poczekać.
EDIT: No i wtopiłem... Mimo intensywnym testom na localu coś nie gra na serwie. Zły mag porwał wszystkich NPC w mieście i żąda aby kupowano tylko u niego. Dziś "król" jest zmęczony i będzie musiał to naprawić jutro... Ale reszta powinna działać
Alabarcer - 2009-08-25, 01:27
No nie bardzo działa, bo z wygranych walk nie dodaje złota.
Asbagarin - 2009-08-25, 08:43
Kowal nie ma żadnej broni, nie zadaje szczurom obrażeń.... pająki cyklicznie otrzymują obrażenia, spada im energia(ten niebieski pasek) i nic więcej
Dark - 2009-08-25, 09:43
Ojoj jest chyba gorzej niż myślałem
Co do NPC i handlu:
Ten błąd był już wcześniej, ale że był jedynie nauczyciel, to nikt tego nie zauważył. Chyba wiem co trzeba poprawić.
Co do tego, że nie zadajesz szczurom obrażeń:
A masz broń? W dodatku ostatnio osłabiłem startową gałązkę i zadaje od 0 do 1 obrażeń losowo, a nie jak wcześniej tylko 1.
Co do cyklicznych obrażeń:
Czy to ty ich przypadkiem nie zadajesz?
Co do tego, że spada im energia:
Normalne, bo energia zmniejsza się od używania zdolności (to taka mana), a lepsze pająki też takowe mają
Co do tego, że nie przybywa kasa:
Przybywa Tylko trzeba F5. Powinno się samo odświeżać, aż się sam dziwię, czemu tu to nie działa. Bo ogółem zmieniałem, żeby nie odświeżała się cała ramka u góry, a jedynie fragment dotyczący hp, many, kasy...
Postaram się jak najszybciej wybadać o co chodzi i naprawić.
Asbagarin - 2009-08-25, 10:09
kupilbym bron u kowala ale wyswietla mi tylko spocone koszule sprawdzilem na drugim koncie (tak wiem multi) bo zrobilem maga i barba i pupa na zadnym nie ma broni do kupienia
Dark - 2009-08-25, 10:30
Ten błąd z brakiem broni to wina wyżej opisanego błędu z NPC - myli ich po wciśnięciu handluj. Pracuję nad tym.
Co do multi i tak beta Chyba wam zwiększę potem na ten czas licznik limitu postaci na jednym koncie
Phil - 2009-08-25, 11:09
Drwal raczej nie robi łuków. Prędzej cieśla.
Kudlaty - 2009-08-25, 11:19
"Strzelnik", tudzież angielsko brzmiące "Fleczer", chociaż f. zajmował się głównie amunicją, czasami spotyka się (w starszej literaturze) określenie "łukmistrz" z tym, że wyrobem łuków zajmowali się uczniowie owego człowieka. Zawsze można do tego zaprząc po prostu "łucznika" i też będzie ok.
Phil - 2009-08-25, 11:24
No właśnie - po angielsku są nawet dwa słowa - fletcher i bowyer... a polski niby taki bogaty język, a nie ma określenia na rzemieślnika wytwarzającego łuki.
Dark - 2009-08-25, 14:44
Dobra, wysłałem Bolivarowi paczkę, ale liczcie się z tym, że będzie wgrana z opóźnieniem. W niej jedynie naprawiony powyżej obgadany błąd z NPC, naprawiony błąd z używaniem zdolności przez potwory oraz kilka nowych graficzek.
Jak będą wgrane pliki to jeszcze wgram kilka potworów i zdolności oraz uaktualnię resztę - moment, wszystko przygotowane, ale nie wiem czy i kiedy dzisiaj będę miał chwilę. A nie mogę tego zrobić "przed" tylko dlatego, że jeszcze nie zrobiłem sobie wgrywania obrazków z panelu. Od razu zmienię drwala Mogę i teraz, ale jak robię na raz wszystko to wiem, że czegoś nie zgubię.
Swoją drogą - jeszcze jedna zmiana o której poprzednio zapomniałem: jeżeli nie używamy żadnej umiejętności w danej rundzie, to pokazuje obrazek broni z której bijemy.
EDIT: Baza uaktualniona. No i jest taki drobny błąd, że za pomocą wielu walk można wejść z turkami na minus
Asbagarin - 2009-08-25, 22:28
A łucarz to nie jest bowyer- w jakiejś grze się z czyms takim spotkałem niech pomyśle hmm.... aaa już wiem Dragon Sang
mef - 2009-08-26, 11:53
Noo panie Wojak, przy wielokrotnych walkach można osiągnąć 'ujemną energię'.
Kelk - 2009-08-27, 00:14
Hmmm...
Czy mi się wydaje czy dużo prościej jest lać graczy niż mobki?
Drakki - 2009-08-27, 08:41
moze i prosciej ale z graczy nie masz kasy :p
Dark - 2009-08-27, 10:47
No właśnie to mnie martwi. Myślę nad rozwiązaniem pewnym:
Podzielić walkę na napad (czy coś w ten deseń) oraz trening.
1) Trening to tak jak w Wojownikach, trzeba być w tej samej organizacji. Doświadczenie dostają oboje trenujący. Jest sztuczny limit walk.
2) Żeby kogoś napaść nie można być w tej samej organizacji. Każdy gracz ma jakąś reputację i jeżeli spadnie do określonego poziomu, nie jest obsługiwany w sklepie (z tą reputacją to jeszcze kilka mam pomysłów). Wygrywający zyskuje doświadczenie, a przegrywający go traci. Jednak przegrywający nie traci ani kasy, ani przedmiotów, żeby nie robić z tego Tibii czy Ogame.
Co wy na to?
Phil - 2009-08-27, 10:52
Cytat: | Wygrywający zyskuje doświadczenie, a przegrywający go traci. |
Powiedziałbym, że to ryzykowny pomysł. Ze stratą złota łatwiej się pogodzić, jeśli nie mamy wpływu na atak na naszą postać. Strata expa może być bardziej frustrująca dla gracza, chyba, że będzie limit napadów na jedną osobę w określonym przedziale czasowym (inaczej słabsi gracze byliby nieustannie gnębieni przez silniejszych).
Bolivar - 2009-08-27, 11:01
Lub będą określone miejsca gdzie nie można napadać ;-)
Dark - 2009-08-27, 11:04
Phil napisał/a: | Cytat: | Wygrywający zyskuje doświadczenie, a przegrywający go traci. |
Powiedziałbym, że to ryzykowny pomysł. Ze stratą złota łatwiej się pogodzić, jeśli nie mamy wpływu na atak na naszą postać. Strata expa może być bardziej frustrująca dla gracza, chyba, że będzie limit napadów na jedną osobę w określonym przedziale czasowym (inaczej słabsi gracze byliby nieustannie gnębieni przez silniejszych). |
Przedziału czasowego raczej bym nie chciał mieszać w to (ew. coś w rodzaju kolejnych dni).
W sumie do tego gnębienia masz rację. Myślałem, że taka reputacja mogłaby to ograniczyć. Tylko tu jest problem z konsekwencją - trza byłoby zlikwidować całkowicie stratę expa przy przegranych, albo zostawić przy potworach. W sumie już tracisz exp nie wykorzystując energii skutecznie...
EDIT: Jak pisałem to posta Bolivara nie było ;D Będą takie miejsca, gdzie nie będzie można napadać lub skończy się to czymś przykrym.
Kelk - 2009-08-27, 15:24
Dark - a nie lepiej darować sobie napadów?
Bo przy obecnej sile potworków to gracze będą tylko napadać.
Właśnie wbiłem się na pierwsze miejsce w rankingu, a duży jadowity pająk mnie pokona...
Dark - 2009-08-27, 17:10
Kelk napisał/a: | Dark - a nie lepiej darować sobie napadów?
Bo przy obecnej sile potworków to gracze będą tylko napadać.
Właśnie wbiłem się na pierwsze miejsce w rankingu, a duży jadowity pająk mnie pokona... |
No niby też racja, że lepiej się balansem zająć, jakąś "erę" zrobić
Ale co do tych napadów to trochę źle nazwałem. To miała być normalna między gildyjna walka, tylko nie w postaci honorowych wyzwań, a po prostu sieczka. Później to by łatwo zaimplementować pod statystyki gildii (pomysł mam).
Asbagarin - 2009-08-27, 23:53
A wy co bitefight robicie z wojowników???
Irmis - 2009-08-28, 00:55
A z której strony to są wojownicy?
Asbagarin - 2009-08-28, 07:01
Heh późno było a ja zmęczony miało być wojacy ogólnie pomysł samej gry fajny ale.... gracz mało może kombinować, póki co
Dark - 2009-08-28, 07:42
Asbagarin napisał/a: | Heh późno było a ja zmęczony miało być wojacy ogólnie pomysł samej gry fajny ale.... gracz mało może kombinować, póki co |
Póki co to tak Ogółem większość skilli i eq będzie przebudowana pod balans pewno. Ma to tak wyglądać, że już od około 20 poziomu ma się zacząć kombinowanie, które skille kupic/założyć, jakie eq wybrać, w jakiej kolejności skille mają być ułożone... Jak dodam buffy i hexy jako typ skilla oraz warunki skillów to już będzie zupełnie (dobra, wiem, że to pewnie wam mało teraz mówi ).
Btw: jakby co, to wy tak wolno expicie przez te overpowered potwory - nie tak miało być
Asbagarin - 2009-08-28, 07:46
No właśnie stwory są trochę silne wiesz co wrzuć.... coś a'la drzewko umiejętności z diablo, wtedy zacznie się rozkminka tez zeby bylo wiadomo jak rozwine umiejetnosc o 3-5 poziomow to co dostane a nie łapu-capu ogólnie ja bym sie oparł na rozwiązaniach diablo 2
Dark - 2009-08-28, 19:13
No dobra, patch się wgrał Co w nim?
1) naprawione błędy, m.in sławna trucizna nie działała dobrze (celny cios wówczas też), ranking nie wyświetlał dobrze miejsca za czołówką, magowie mieli za wysokie wymagania na 3 umiejętności
2) dodane gildie - może w niektórych miejscach wymagają dopracowania (m.in. nie wprowadzałem wymagań i kosztów gildii, wiedząc, że nikt nie sprosta jej wymaganiom na razie w fazie testów )
3) walka nazywa się trening i można go rozpocząć tylko, gdy jest się z kimś w jednej organizacji
4) nowe tła (dzięki kafelkom Phila)
5) nieco inaczej rozłożona mapa (klikniecie to sami zobaczycie)
6) nowe obrazki
7) zmiana cen i siły potworów (ale jak zawalczyłem raz, to nadal pająki wydają się dla mnie za silne - pewno przez naprawioną truciznę niech ktoś inny jeszcze oceni)
I to chyba wszystko.
mef - 2009-08-28, 21:34
IMHO błędem jest, że przedmioty sprzedawać można tylko u tych NPC, u których się je kupiło.
Dark - 2009-08-28, 21:46
mef napisał/a: | IMHO błędem jest, że przedmioty sprzedawać można tylko u tych NPC, u których się je kupiło. |
Merytorycznie to taki płatnerz IMHO nie będzie chciał od ciebie miecza, bo wiedząc, że kupcy przychodząc do niego po inny towar, nie kupią tego miecza.
A praktycznie to mogę jak chcę dawać różne ceny skupu i sprzedaży, określić kto tylko kupuje lub tylko sprzedaje, a kto obydwie rzeczy. Również jeden przedmiot może być sprzedawany w dwóch różnych miejscach po różnej cenie. Tak więc tu możliwości sobie w kodzie zrobiłem. Wystarczy chcieć
Kelk - 2009-08-28, 21:56
Zapraszam graczy do Dzikiej Bandy! Obecnie najsilniejsza gildia
Haspen - 2009-08-29, 09:50
Dark napisał/a: | mef napisał/a: | IMHO błędem jest, że przedmioty sprzedawać można tylko u tych NPC, u których się je kupiło. |
Merytorycznie to taki płatnerz IMHO nie będzie chciał od ciebie miecza, bo wiedząc, że kupcy przychodząc do niego po inny towar, nie kupią tego miecza.
A praktycznie to mogę jak chcę dawać różne ceny skupu i sprzedaży, określić kto tylko kupuje lub tylko sprzedaje, a kto obydwie rzeczy. Również jeden przedmiot może być sprzedawany w dwóch różnych miejscach po różnej cenie. Tak więc tu możliwości sobie w kodzie zrobiłem. Wystarczy chcieć |
50% niższa cena skupu u tych, którzy tego nie sprzedają. Człowiek albo będzie musiał się nachodzić, albo wziąć te kilka groszy mniej
Kelk - 2009-08-30, 13:00
Większy szczur nie zadaje mi obrażeń...
A energii i życia mam tyle, że mi się w pasku nie mieści i musi go przenosić do następnej linijki ^^
Dark - 2009-08-31, 18:04
Kelk napisał/a: | Większy szczur nie zadaje mi obrażeń...
A energii i życia mam tyle, że mi się w pasku nie mieści i musi go przenosić do następnej linijki ^^ |
Nie zadaje bo masz rewelacyjną koszulkę, która chroni ciebie od niego.
A to, że się nie mieści to dwie rzeczy:
1) "overheal" - skille mogą ciebie uleczyć ponad twoje maksymalne hp
2) jeżeli pancerz zaabsorbuje więcej niż zadaje przeciwnik, to ciebie leczy xD
Naprawię to. Ale przyznam się, że od kilku dni nie mam dostępu do kompa i nie zapowiada się bym go miał dłużej niż w tym momencie...
Kelk - 2009-09-04, 22:24
Modlitwa 2 / 3 - maksymalny poziom to 3, tak?
Powiązana umiejętność: Modlitwa (wym.4) - to ze szczerej modlitwy w myślach
Kelk - 2009-09-04, 22:34
I czekamy na obiecanego updejta
Kelk - 2009-09-09, 15:19
W ten oto sposób przestałem tracić hp w pojedynku z drugim w rankingu Xauronem...
Chyba czas na przerwę do kolejnego update'u
Kelk - 2009-09-09, 15:25
Tak swoją drogą to jak Xauron dojdzie do tego poziomu co ja i założy ten sam pancerz to walka być może będzie trwała w nieskończoność - nie ma zagrożenia dla serwera?
Kherehabath - 2009-09-09, 15:47
Masz mnie za nooba? Oczywiście, że limituje czasy wykonywania skryptów.
Bolivar - 2009-09-09, 15:50
Ja zawsze u siebie zwiększam ten limit - taki masochista* ze mnie jest ;-)
*czasem muszę zaimportować bazę z gry...
Xauron - 2009-09-09, 16:20
Po założeniu zbroi walka trwała 500 rund... A HP obu postaci na koniec wynosiło ~1300/1000.
Kelk - 2009-09-09, 17:02
No widzisz Xauron - przeszliśmy Wojaków
Dark - 2009-09-12, 21:25
Czas na... mały raport.
Nawaliłem trochę i tych terminów nie dotrzymuję... Ktoś mi kiedyś powiedział, że jestem w pewnym sensie podobny do Wojtka. Ale nie o tym chciałem mówić. Żebyście wiedzieli, że coś się na "localu" u mnie dzieję. Bym mógł w kawałkach to robić, ale nie wolę w paczce by Bolivara nie zamęczyć i się nie pogubić (chyba, że Khere coś zrobi).
Co do powyższych wypowiedzi to był limit 500 rund, taki w testach zrobiony, żeby serwer się nie zaciął przy nieskończonych walkach. No i jestem zdziwiony, że w oczekiwaniu na update ktoś wbija te poziomy
EDIT: Post obcięty przeze mnie samego.
Dark - 2009-09-15, 20:08
Ok. Wczoraj zrobiłem:
+ poprawiony błąd z pancerzami
+ poprawiony błąd z paskami w operze
+ poprawiony błąd z jednym skillem, który czasami podejrzanie nie wchodzi
+ zmienione menu "kto jest online" i prawdopodobnie ranking
+ podział na treningi i ataki
+ reputacja z ataków
+ limit dzienny ataków i treningów
+ "Pamiętnik" - informacje o ostatnim walkach pvp
+ możliwość usuwania gildii (ktoś mi się skarżył )
+ do kont premium dodana możliwość zwiększenia limitu tur (konta premium to nie chęć zarabiania, tylko umożliwienie sobie nadanie niektórym osobom większych limitów ilości postaci i tur)
Dodatkowo aktualnie wrzucam nowe obszary i potwory. Na dniach dodam jeszcze eq i skille ale sądze, że najważniejsze zrobiłem - jest co bić (nowy obszar/zmienione pvp) i jak (naprawione błędy), a czym (broń) to już drugorzędna sprawa
Żeby nie spamować na forum wojowników to będę teraz już tylko za pomocą newsów w grze pisał co się dzieje.
Leithain - 2009-09-16, 16:07
Błąd przy wyświetlaniu jest:
jak patrzałem to nalicza jakby tej walki nie bylo dostalem 180 exp za 10 walk w tym jedna przegrana
Dark - 2009-09-16, 20:43
Wiem już czego wina. Jako, że błąd w wyświetlaniu to naprawię przy okazji kolejnego dostępu do serwera/wysyłki plików. Dzięki za info - to może być mylące.
Raknel Walken - 2009-11-02, 18:57
Jak tam rozwijaja się wojacy?
Dark - 2009-12-26, 21:35
No cóż Raknel... Niedawno minęły 3 miesiące od ich śmierci. Mimo wszystko chyba podłącze kabelki by ich wskrzesić, mimo iż już śmierdzą.
W sumie Wojacy to chyba jedna z moich największych porażek życiowych. Tak biegłem, że zahaczyłem o sterczący kabel i zaryłem głową w piasek. Dobrze, że nie w asfalt, ale nie lubię smaku piasku w ustach. I te ziarenka... ble!
Nie wiem co z tą sprawą zrobić. Porzucić, czy wskrzeszać?
Na koniec dwie najbardziej zadziwiające mnie dotąd sprawy:
1) Dlaczego jeszcze Wojacy są w internecie? Wszyscy zapomnieli, czy taki miły gest? W sumie dziękuję i nie domagam się ich usunięcia - może coś jeszcze z tym będzie, a transferu to nie zżera. W każdym razie jestem poniekąd na łasce.
2) Mario van Cool - naprawdę fenomen...
Drakki - 2009-12-28, 11:29
Poprawić błędy i wskrzesić
Dark - 2010-02-01, 22:14
Dla tych, którzy stracili wszelką nadzieję:
http://img171.imageshack....41/wojacy03.png
|
|