Forum Lotharis Strona Główna

 Ogłoszenie 

Seavran: Era Krwi


Poprzedni temat «» Następny temat
Wersja alpha projektu Seavran: Era Krwi dostępna
Autor Wiadomość
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2016-01-03, 22:09    [Cytuj]

Super sie gra ale
Ont napisał/a:

- losowość jak zawsze ssie :p

Jak przegralem walke 28 vs 7 (i z tych 7 jeszcze 2 zostaly) to mi sie przypomnialy piekne czasy wojownikow :F

Z jakiegos powodu tez mam efekt "blur" we wszystkich grach robionych w Unity
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Ralz
Psychonim


Wiek: 33
Posty: 170
Piwa: 29/15

Zloto
Wysłany: 2016-01-03, 22:20    [Cytuj]

Od tego masz teraz parametr "Szala zwycięstwa". Możesz zminimalizować losowość w walkach ;)

Podaj jaki masz sprzęt (najlepiej prześlij plik "output_log.txt" z katalogu z gra) i zdefiniuj blur (jakiś screen). Może znajdziemy rozwiazanie :)
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2016-01-03, 22:53    [Cytuj]

Całość wygląda zasadniczo tak jak w linkach (mysle ze doprecyzowywac blura nie musze ;) )
https://www.dropbox.com/s.../blur1.png?dl=0
https://www.dropbox.com/s.../blur2.png?dl=0
Co ciekawe dzieje sie to tylko na 1 kompie (mam 3 różne) i ciężko powiedzieć czy to od sprzetu zależy (może kwestia integry). Na lapku slabszym niz ten i na stacjonarce sporo mocniejszej jest wszystko ok

output_log
https://www.dropbox.com/s...ut_log.txt?dl=0
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Ralz
Psychonim


Wiek: 33
Posty: 170
Piwa: 29/15

Zloto
Wysłany: 2016-01-04, 11:41    [Cytuj]

Hmm...
Wygląda jakby ustawiał ekstremalnie niską jakość dla tekstur (niższa niż te na najniższych ustawieniach). Poszukam jeszcze rozwiązań, ale w między czasie możesz sprawdzić ustawienia karty graficznej (Intela z tego co widzę) i poszukać opcji w stylu:
- Ustawienia jakości grafiki/textur 2d/3d => aplikacja. I zmienić na domyślne.
Niestety nie mam teraz dostępu do takiego panelu, ale może to być któraś z tych opcji (Texture Quality najpewniej): http://i49.tinypic.com/t7010h.jpg
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Grudo


Grudo
Posty: 143
Piwa: 8/19
Skąd: Gdańsk

Zloto
Wysłany: 2016-01-04, 17:07    [Cytuj]

Znacznie pomogło, jeszcze nie jest idealnie ale bardzo dobrze, przy czym dopiero jak ustawilem najwyzsza jakosc tekstur ;)
Intel powah!
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Alwar

Posty: 4

Zloto
Wysłany: 2016-02-15, 20:03    [Cytuj]

Witam,
wchodzę na forum...patrze...a tu gra do ściągnięcia :D
Gratulacje Panowie!

Pierwsza gra zakończona sukcesem w 39 turze. Pierwsze co zauważyłem i moim zdaniem wymaga poprawki to:
-słabo widoczne granice krainy (trzeba uważnie się przyglądać które obszary do niej należą); może dodanie cienkiej czarnej linii biegnącej pośrodku już istniejącej grubej białej linii uwydatniłoby jej zauważanie, albo wymienić tę grubą białą linię na grubą czarną linię z białą obwódką,
-słabo widoczne armie na tle obszarów gdzie nie ma wojska; tutaj myślę, że dobrą zmianą byłoby usunięcie zer z tarcz (gdy nie ma ani jednego żołnierza w obszarze),
-mozolne przerzucanie armii co jeden obszar, z krain odległych od frontu; tutaj nie bardzo mam pomysł który nie wpłynąłby na przebieg gry, może dodatkowa opcja ustalania transportów do obszarów z zaznaczonym namiotem lub coś w tym stylu.

Na razie to byłoby tyle z mojej strony.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 39
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2016-02-16, 20:12    [Cytuj]

Cytat:
-słabo widoczne granice krainy (trzeba uważnie się przyglądać które obszary do niej należą); może dodanie cienkiej czarnej linii biegnącej pośrodku już istniejącej grubej białej linii uwydatniłoby jej zauważanie, albo wymienić tę grubą białą linię na grubą czarną linię z białą obwódką,


To zostało już rozwiązane. W następnej aktualizacji będzie nieco zmieniony podział mapy oraz dodane kilka filtrów, które pozwolą zmieniać tryb wyświetlania mapy.

Cytat:
-słabo widoczne armie na tle obszarów gdzie nie ma wojska; tutaj myślę, że dobrą zmianą byłoby usunięcie zer z tarcz (gdy nie ma ani jednego żołnierza w obszarze),


Tu zgodzę się, ale pod warunkiem, że patrzymy na mapę z maksymalnego oddalenia. Im większy zoom, tym dokładniej wszystko widać.

Cytat:
-mozolne przerzucanie armii co jeden obszar, z krain odległych od frontu; tutaj nie bardzo mam pomysł który nie wpłynąłby na przebieg gry, może dodatkowa opcja ustalania transportów do obszarów z zaznaczonym namiotem lub coś w tym stylu.


Tu jednym ułatwieniem ma być zwoływanie w rundzie spawnu generowanych wojsk na wybrany obszar, a drugim zwoływanie wojsk z krainy do jednego punktu, bez względu na dzielącą je odległość. Jedynym warunkiem dostępu do tych opcji jest kontrolowanie całej krainy.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Salamon


Liberum
Sidan
Gwardzista

Wiek: 30
Posty: 162
Piwa: 6/8

Zloto
Wysłany: 2016-02-20, 21:51    [Cytuj]

Gra sama w sobie ma potencjał i jest czymś ala homm. Jedynym minusem obecnej wersji jest jej skąpa zawartość. Nie znam waszch planów na rozbudowę ale dam wam listę funkcji i rozwojówek które ja chciałbym zobaczyć:

Kampania dla single player, elementy (poprawione) ze starych wojów i zaimplementowane do tej gry (o co mi chodzi wyjaśnie dalej).

- walka jest zbyt losowa, nie mamy żadnej ingerencji w to co się dzieje, zdobywanie kolejnych ziem jest zbyt proste i nie wymaga żadnego myślenia, po prostu zdobywaj te które najsłabiej się bronią (mają najmniej 'wojska')
- nie różnimy się niczym od komputera

A teraz rozwinę to, jak chciałbym by to wszystko wyglądało. Nie do końca miałbym ideę na multiplayer i jak to pogodzić ale jeżeli miałaby być dobra kampania jak np w serii Stronghold, to powinniśmy rozwijać swojego generała (nas) i mieć listę perków i czynników wpływających na nasze zdolności rozpoznawcze / zwiadowcze / budownicze / walke etc. Głupi przykład, grając krasnalem mielibyśmy perk do finansów / budownictwa (bo rekrutowanie armii kosztowałoby pieniążki zdobywane z podatków i łupienia nowych ziem bogatych w surowce / grabieże), szybszego budowania lub early access do pewnych budowli na naszych ziemiach. Zdobywając ziemię zależnie od jej wielkości / poziomu trudności zdobywalibyśmy doświadczenie levelując generała i ulepszając coraz to inne zdolności.

Trzeba wziąć pod uwagę że nasz generał nie uczestniczy bezpośrednio w żadnej z walk, a siedzi w stolicy swoich ziem, utrata stolicy = koniec gry, to też daje pewne możliwości taktyczne.

Tę myśl i pomysł można dość obszernie rozbudować, kładąc nacisk na taktykę gry i cechy naszego rozwoju, na czym się skupimy. Szybkim łupieniu ziem, czy może na zwiadowcach z których mielibyśmy info jakie ziemie mają duże pokłady pewnych surowców przyspieszających znacznie nasze możliwości rozbudowy. Czy może na czystej sile i konsekwentnym parciu w stronę wrogiego kapitolu.

Pewne mapy mogłyby mieć specyficzne tereny (np bagienne) z szansą otrucia naszych sił i zmniejszenia ich liczebności, chyba że naszym generałem jest np lacert który poprowadzi wojska bezpiecznie bez takiego ryzyka.


Podsumowując, potrzebne są możliwości, ścieżki rozwoju, poczucie kontroli nad tym kim jesteśmy i co robimy, na czym skupiamy naszą siłę i w czym chcemy mieć przewagę. Walki multiplayer mogłyby być rozgrywane na losowych kawałkach świata seavranu gdzie zależnie od naszej początkowej lokacji i lokacji wroga, szansa na daną mape byłaby większa lub mniejsza, przykładowo grając lacertem naszą lokacją startową byłyby bagna co daje 50% szansy że podczas walki z przeciwnikiem losowo wybierana mapa do walki miałaby takie tereny wspomniane wyżej. Mogłyby być też klasy i tereny które kontrowałyby taką szansę zmniejszając ją a tworząc inne, korzystne dla drugiego gracza. Takie same zależności jak granie berserkerem przeciwko mnichowi w obecnych wojach itp.

Mam nadzieje że ktoś zrozumie to co napisałem :D
_________________
We're all mad here... You fight to live, I live to fight...
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
  Bractwo Ostrzy
     
Phil


-
Wiek: 39
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2016-02-22, 22:39    [Cytuj]

To tak pokrótce się odniosę:

1. Poziom losowości jest już konfigurowalny. Wystarczy ustawić odpowiednio suwak przy tworzeniu nowej gry.
2. Trudność, podobnie jak poziom losowości, także podlega samodzielnemu regulowaniu.
3. Pomysł na kampanie z tłem fabularnym jest całkiem ciekawy.
4. Mamy na uwadze ewentualne umiejętności.
5. Przegrana w wypadku utraty stolicy jest całkiem niezłym pomysłem na kolejny tryb gry, obok gladiatora i obserwatora.
6. Sądzę, że głębię taktyczną poprawi wprowadzenie surowców i ulepszeń dla obszarów/krain. A także premii wynikających z władania pełną krainą bądź przekraczanie pewnych progów posiadanych ziem.
7. Mamy również na względzie zróżnicowanie terenów.

Te rzeczy również mieszczą się w naszych planach. Nie są jeszcze sprecyzowane, ale development gry jeszcze jest dość daleki swojego końca. Chcemy, by w grze było więcej do zrobienia, przy jednoczesnym zachowaniu prostoty rozgrywki. Nie chcemy przesadnie jej komplikować. Gra ma zachować charakter casualowy.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Alwar

Posty: 4

Zloto
Wysłany: 2016-02-23, 01:02    [Cytuj]

Cytat:

Tu zgodzę się, ale pod warunkiem, że patrzymy na mapę z maksymalnego oddalenia. Im większy zoom, tym dokładniej wszystko widać.

Może mam problemy ze wzrokiem. Jak patrzę na mapę to nie rzucają mi się w oczy obszary gdzie stacjonują wojska. Muszę po kolei "jechać" wzrokiem po mapie w celu sprawdzenia czy gdzieś jest jakiś żołnierz. Gdyby na tarczach nie były wyświetlane zera od razu widzielibyśmy gdzie mamy naszych wojowników.

Cytat:

Tu jednym ułatwieniem ma być zwoływanie w rundzie spawnu generowanych wojsk na wybrany obszar, a drugim zwoływanie wojsk z krainy do jednego punktu, bez względu na dzielącą je odległość. Jedynym warunkiem dostępu do tych opcji jest kontrolowanie całej krainy.

W sumie to chyba nie jasno się wyraziłem. Miałem na myśli to, że jak już kontrolujemy krainę i jest ona daleko od frontu, to co turę musimy przesyłać oddział do następnego obszaru w kierunku frontu.
Teraz wpadłem na nieinwazyjny pomysł. Można by wybierać ścieżkę marszu oddziałów. Kolejno klikane obszary byłyby wyznaczoną drogą dla armii. Co turę oddział przesuwałby się o jeden obszar. Nie wpłynęłoby to na rozgrywkę, jedynie oszczędziłoby ciągłego szukania i wysyłania oddziałów co turę. Może też byłoby to zbędne gdyby trochę lepiej były widziane oddziały.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Dreico_

Dreico
Posty: 6

Zloto
Wysłany: 2016-03-08, 10:06    [Cytuj]

Czesc, nie ma linku podpietego pod pobieerz w wesji 32 bitowej na wina?
_________________
[Nałożona cenzura przez Admina]
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
winko

Drevin Amon
Posty: 5

Zloto
Wysłany: 2016-03-12, 11:41    [Cytuj]

Co mam zrobic jak mam windows 7 32 bit? wersja 64 nie działa.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 39
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2016-03-12, 14:38    [Cytuj]

Jutro będę rozmawiał z Ralzem, poruszę ten temat.

W każdym razie, w nieokreślonej, ale raczej niezbyt odległej przyszłości wypuścimy prawdopodobnie aktualizację nad którą pracujemy i wszystkie linki zostaną zaktualizowane.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Bolivar


brak
Wiek: 41
Posty: 1182
Piwa: 94/38

Zloto
Wysłany: 2016-03-12, 20:47    [Cytuj]

Działa link:
https://ocs-pl.oktawave.com/v1/AUTH_bf9c99b3-72d5-49f8-b960-5e3be5a95b74/EraKrwi/Release%2FAlpha1.1a%2FWindowsX86%2FEraKrwi.zip
_________________
Powoli składam klocki z których zbuduję wieżę i jako wiekowy człowiek spojrzę z niej na świat.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [E-mail]
 
     
Phil


-
Wiek: 39
Posty: 1458
Piwa: 275/41
Skąd: Kraków

Zloto
Wysłany: 2016-03-13, 21:23    [Cytuj]

Link na stronie gry w dziale download został poprawiony.
Postaw piwo autorowi tego posta [Profil] [PM] [WWW]
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 15